Bilsete..

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Lurer på et sete som heter Maxi-cosi mobi. Noen som har vært borti det? Vesla mi er ett år nå, å tenkte å bytte sete, hun begynner å bli litt stor for babysetet. Noen som vil har positive/negative tanker om setet?

Tror det er det vi har.. Er ikke fornøyd. For det første så tar det så mye plass. Har en stor stasjonsvogn, men den som sitter foran setet kan maks være 1.60. Syns også det er noe rart med selene, uansett hva jeg gjør så sklir de ned over skuldrene hennes. Kan jo være helt annerledes i andre biler etc, men jeg vil ikke anbefale det videre ut ifra min erfaring.

Hmm.. Mulig vi kjøper det til svigermor sin bil, åsså tar vi setet hun har (er vårt det og), er et sånt stort sete med bøyle foran. Husker ikke hva det heter akk nå..

Hmm.. Mulig vi kjøper det til svigermor sin bil, åsså tar vi setet hun har (er vårt det og), er et sånt stort sete med bøyle foran. Husker ikke hva det heter akk nå..

Forovervendt? Skal ikke barna sitte bakover til de er minimum 15 mnd nå? Jeg hadde aldri snudd barnet så tidlig. Her ble de snudd først når de gikk over til beltestol.

Back
Topp