Bilsete

Bella83

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Junilykke 2020 ♡
Hva tenker dere om å kjøpe bilsete som er brukt? Typ Finn.no?

Vurderer det jeg å, men er bittelitt skeptisk.
Nå har jeg funnet et slikt jeg vil ha så skjønner egentlig ikke hvorfor jeg tviler:/

Eg skjønner det :) men så lenge setet ikkje e så gammalt så tror eg at d går bra :) eg kjøpte et maxicosi cabriofix med isofixbase for tusenlappen og har ikkje angra et sekund :)

babyjente 27 Juli ♡

hadde ikke kjøpt på finn jeg nei, men så er jeg hysterisk optatt av sikkerhet og stoler ikke på at det evt ikke har vært i ett trafikkuhell/flyreise der det er behandlet røft i i bagasjehåndtering/reise :) vi overtar ett vennepar sitt,det ble kjøpt i november.

Litt skeptisk, det er hvertfall viktig at det ikke er for gammelt eller vært med i en ulykke.

Får låne av bror, men ville forhørt meg om hvor mange år det har vært i bruk og om det har vært i en kollisjon .. Sånn baby sete brukes jo bare 1 år så ..

<3 venter en vinterbebi <3

hadde ikke kjøpt på finn jeg nei, men så er jeg hysterisk optatt av sikkerhet og stoler ikke på at det evt ikke har vært i ett trafikkuhell/flyreise der det er behandlet røft i i bagasjehåndtering/reise :) vi overtar ett vennepar sitt,det ble kjøpt i november.
Enig med deg OhBaby! Jeg ville ikke kjøpt brukt hvor jeg ikke kjenner eieren... Men jeg har maxicosi fra forrige gang, så bruker det igjen:)

02.06.10

Får låne av bror, men ville forhørt meg om hvor mange år det har vært i bruk og om det har vært i en kollisjon .. Sånn baby sete brukes jo bare 1 år så ..

Det har jeg allerede forhørt meg om.. Kvittering medfølger og ingen kollisjon.. Tror jeg tar sjansen:)

Så lenge det ikke er gammelt, kollisjon kan alle si de ikke har vært i...men hva om de har mista setet i gulvet? Alle slike ting spiller inn :-/ se på merket iallfall om det er et godkjent bilsete :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er litt scary det der , om det har blitt mista i bakken eller vært i kollisjon kan det jo være sjørt å tåle mindre.. Jeg vet ikke jeg, hvor mye sparer du på det? Er ikke der jeg hadde kjipa inn:)

Jeg kommer til å kjøpe nytt bilsete.
Først å fremst for jeg ikke stoler på de som selge de så billig. Føler liksom noe må være galt med dem da. Og jeg er veldig opptatt av sikkerhet i bil. Så vil vite at det er 100%
Å forti jeg skal ha det jeg skal ha og den fargen jeg skal ha :P ska det vær så ska det vær ;)

Desember 2014

Bruker App

Akkurat bilsete kjøper jeg nytt. Eller altså vi kjøpte nytt til førstemann. Ville ikke kjøpt bilsete brukt av ukjente på finn.

Og må de i tillegg sende i posten hadde jeg ikke tatt sjansen. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er litt scary det der , om det har blitt mista i bakken eller vært i kollisjon kan det jo være sjørt å tåle mindre.. Jeg vet ikke jeg, hvor mye sparer du på det? Er ikke der jeg hadde kjipa inn:)

Men hadde du solgt et sete som hadde vært i kollisjon?
Tenker at dette er folk med bebiser selv, og oppegående folk ville ikke solgt et "skadet" babysete..

Det viser seg at dette er naboen til Svigers, så jeg slår til, men syns at det inntresant å se hva alle mener;)

Jeg kunne nok kjøpt av kjentfolk som jeg stoler på, men ikke på finn.no. Alt annet er greit, men ikke bilsete... Sikkerheten kommer før de pengene jeg kan spare altså. ☺️

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei jeg ville selvfølgelig aldri gjort det, men er såppas mange uærlige mennesker der ute desverre at er nok noen som gjør det..

Jeg kommer til å kjøpe nytt bilsete.
Først å fremst for jeg ikke stoler på de som selge de så billig. Føler liksom noe må være galt med dem da. Og jeg er veldig opptatt av sikkerhet i bil. Så vil vite at det er 100%
Å forti jeg skal ha det jeg skal ha og den fargen jeg skal ha :P ska det vær så ska det vær ;)

Desember 2014

Bruker App
De selger dem vel billig fordi alle andre også prøver å selge sine bilseter tenker jeg ;) jeg har kjøpt et til storebror på finn.no..

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Back
Topp