Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig med deg OhBaby! Jeg ville ikke kjøpt brukt hvor jeg ikke kjenner eieren... Men jeg har maxicosi fra forrige gang, så bruker det igjenhadde ikke kjøpt på finn jeg nei, men så er jeg hysterisk optatt av sikkerhet og stoler ikke på at det evt ikke har vært i ett trafikkuhell/flyreise der det er behandlet røft i i bagasjehåndtering/reise vi overtar ett vennepar sitt,det ble kjøpt i november.
De selger dem vel billig fordi alle andre også prøver å selge sine bilseter tenker jeg jeg har kjøpt et til storebror på finn.no..Jeg kommer til å kjøpe nytt bilsete.
Først å fremst for jeg ikke stoler på de som selge de så billig. Føler liksom noe må være galt med dem da. Og jeg er veldig opptatt av sikkerhet i bil. Så vil vite at det er 100%
Å forti jeg skal ha det jeg skal ha og den fargen jeg skal ha ska det vær så ska det vær
Desember 2014
Bruker App
SignEnig med deg OhBaby! Jeg ville ikke kjøpt brukt hvor jeg ikke kjenner eieren... Men jeg har maxicosi fra forrige gang, så bruker det igjen
02.06.10