Bilsete

Gruble84

Betatt av forumet
Mailykke <3
Hvilket bilsete har der/skal dere kjøpe? Står mellom maxi cosi og besafe izi go..Besafe er noe dyrere...Valgets kvaler:-/

Sent from my iPhone using BV Forum

Har besafe, fikk beskjed i butikken at den var sikrere, flere støtputer rundt i stolen, dermed også littegrann tyngre. Pluss kjøpte den under januarsalget med matchende stelleveske ;)

Vi har kjøpt Maxi cosi med base, siden det har vært best i test over en del år. Såg nå i ettertid at Besafe hadde noen bedre puter, å at flere fører babyen sitter bedre med nakken i den. Men vet ikke.. Valgetskvaler.
Kanskje det er lurt å sjekke vekt og feste på setene hva som er lettest.. Skal tross alt bæres inn og ut av bil..

Jeg har kjøpt maxi cosi...etter det jeg har hørt er det et lettere sete og bære enn besafe, men det er jo opp til hver enkelt:) er iallfall fornøyd med vårt valg:)

Sent from my iPad using BV Forum

Vi har kjøpt BeSafe Izi Go, rett og slett fordi det passet understellet på vogna. Har hatt Maxi Cosi og var fornøyd med det. Sånn rent utseendemessig liker jeg BeSafe sitt bedre. Kalesjen på MC irriterte meg alltid. Den var alltid enten av eller på. BS kan regulereres. Men det er bare en bagatell :p

Last edited:
Kjøpte BeSafe Izi Go med base på tilbud til 1999 :D

Vi har gått for Maxi Cosi og BeSafe izi Kid x3. Er fra tidligere veldig fornøyd med begge, men BeSafe´en kommer vi nok ikke til å bruke før tidligst etter 6mnd :)

Maxi Cosi pga av det er lettere å bære for meg med dårlig rygg :) Hadde det til storebror også, aldri merket at han satt dårlig i det setet heller..

Har maxicosi etter storebror :) Fornøyd med det, litt lite eneste.

Ok:p Får se hva jeg ender opp med:) takk for svar:) :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Superfornøyd med cybex sirona fordi jeg slipp å kaste ungen sidelengs inn i bila, snur den og legg rett oppi. Ellers mye plass sidelengs og flott sove/hvilestilling. Til abs nyfødt skal jeg bruke emmaljunga sin til heg ikke orker å bære på babystolen mere

Back
Topp