Hvilke bilsete har dere? Vet dere om
Maxicosi er et bra merke? Er bilsete sånn man kan gjerne kjøpe brukt eller bør man ha helt nytt ?
Maxicosi er et bra merke? Er bilsete sånn man kan gjerne kjøpe brukt eller bør man ha helt nytt ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Et lite tips, maxi cosi cabrio fix får du med base på Torshov bilrekvisita for 2400,-Vi skal kjøpe maxi cosi i Sverige senere i dag jeg gjorde en del research i barnebutikkene, og forskjellen på Pebble (den nyeste utgaven) og Cabrio Fix er mest design-forskjeller osv, og knyttet til hva slags base man skal ha. Jeg trodde vi kom til å kjøpe den nyeste (Pebble), men etter råd og samtaler fra de i butikken kommer vi til å kjøpe maxi cosi Cabrio Fix, med en base som gjør at den kan festes med seler også. Vi har iso-Fix i vår bil, men i tilfelle besteforeldre/andre skal ha sete i bilen og ikke har det.
Jeg har fått anbefalt maxi cosi av venner, fordi selene kan tas på uten at man må "vri" barnets armer inn i dem. Dette i motsetning til Britax, hvor armene må settes inn i selen. Du kan jo se på butikken, så skjønner du hva jeg mener det var en venninne som hadde Britax som gjorde meg oppmerksom på det, for hvis hun skulle velge igjen så ville hun valgt maxi cosi.
Nå deler jeg bare det jeg har funnet i min research, jeg har ikke selvopplevde erfaringer enda
Ble brio seter med baser på oss
Et lite tips, maxi cosi cabrio fix får du med base på Torshov bilrekvisita for 2400,-
Trod det er billigere enn i Sverige også
også må man huske at setet ikke bør være eldre enn 5 år (tror det er 5 år de sier)
Seter blir mer porøse med tida.
aha, 8-9år, da varer de jo litt lenger takk8-9 år! Jeg spurte trygg trafikk for ikke så lenge siden,og det gjelder det samme for babyseter sm for de større setene.
Hvilke bilsete har dere? Vet dere om
Jeg googlet og kom plutselig over siden deres, så jeg har vært og kjøptWow! Det er ca. 300 kr billigere enn i Sverige og jo mye nærmere Takk for tips! Da er det jo helt merkelig at babybutikkene i nærheten kan Selge det for nesten 4000, men det er vel fordi ikke alle vet om muligheten for å kjøpe den der. Igjen, takk