Bilsete

Nei, men ville kjøpt på salg/ventet på salg (eller muligheten for salg) før jeg kjøpte :)

Absolutt ikke ;)
Vi kjøpte jo både vogn og bilsete da vi var 15 uker på vei :)
Vi synes jo det er greiest å prøve å fordele utgiftene litt utover mnd framover, et stedmå man jo starte :)
Og definitivt lurt å benytte seg av sånne tilbud :) grattis!

Da kan du nok være fornøyd :) Godt med alt som er gjort, travelt om man skal gå siste ukene på shopping, da er man fort litt sliten for sånn aktivitet :)

Har kjøpt både vogn, seng og bilstol jeg :P
Søskenvogn vel og merke, brukt fra finn.no. Og bilstol skulle vi egentlig ikke ha, siden vi har den fra gutten. Men var aldri fornøyd med den, så fant en fin en på finn og dermed hadde vi kjøpt det også :P
Sprinkelseng trengte vi en til av siden gutten er så liten selv ennå at han trenger den vi har, så det har vi også kjøpt :) Elsker å være tidlig ute :D

Absolutt ikke :) Vi kjøpte både vogn og bilsete for flere uker siden. Greit å porsjonere utgiftene litt synes jeg så det ikke blir så dyrt på en gang ;)

Veldig greit å dele utgiftene litt spredt utover ;)
Da vi venta vårres første kjøpte svigermor stellekommode til oss da eg va ca 9-10 uke på vei :)

Eg e litt det at man kjøpe det man føle før når man sjøl føle før å kjøpe det og ikkje høre på ka evt andre sier ;)
Tijhi ;)

Back
Topp