Bilsete.

Jeg har prøvd både maxi cosi og besafe izi sleep. Velger nå og selge min izi slip og gå tilbake til maxi cosi.
Besafe er aaaltfor tungt og klumpete å bære og det er mye trangere oppi.

Vi har maxicosi med base, besafe ble altfor tungt for fiskebollemusklene mine :P

Her byttet vi ikke før hun var et år, men nå var hun kanskje ikke størst i klassa :)

hehe... må ha sete som det er plass til... med eit bakovervendt sete, og ein setestol + baby i baksete må man ta det som passer ;) Håper det ikkje byr på problem!

maxi cosi med base. hadde det sist. elsker den. også passer den til vogna vi allerede har frafør

Vi har brukt maxi cosi til de to første, og ingen av dem har byttet før etter de ble et år, og da hadde de ikke egentlig vokst ut av det heller. (mine unger er slanke, så vektmessig kan min toåring sitte i det lenge enda, men jeg antar hun sikkert er litt for lang i ryggen nå. Hun hadde det dog til hun var ca halvannet uten problem (vi fjernet selvsagt det babyinnlegget under baken da)

Ser ikke bort fra at det blir dette til denne også, må bare ta en liten sjekk på dette med hvor gamle seter egentlig kan være når man tar dem i bruk, mener det er max fem år for sete nr 2 og videre, fordi disse regnes med å brukes en stund, ikke brukes lenger enn 8 år eller noe sånn? Dette setet er jo kjøpt inn til storebror som er 5,5 når babyen kommer, så jeg må lese meg litt opp på det.

Setet er jo pent brukt, ikke utsatt for skade eller noe sånn, men det er jo plasten som blir gammel.

Jeg har også Maxi Cosi etter førstemann. Er kjempefornøyd med det!

Her bruker fortsatt lillemann maxicosien.. ( Han er ganske liten da, var fortsatt under 8 kg på 10-mndkontrollen. ) Så nestemann får nok arve det setet:)

Oi :) følger sin egen kurve ;-)
Ja, han ligger veldig fint på sin egen kurve. Rett over rødstreken:)

Han ble født en mnd for tidlig da, veide bare 2580 g og 47 cm. Så vi synes jo han er kjempestor nå;)

Back
Topp