Bilsete.

Venterpånr2

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Har dere bestemt dere for bilsete? Jeg har nå besafe izi combi til snuppa og vurderer og kjøpe besafe izi sleep med base :-)

Maxi cosi pebble, med familyfix base :) jeg har faktisk to stk pebble, så med lindre jeg venter tvillinger, har jeg ett som er til salgs :) jeg har også et besafe izi sleep som er til salgs.

ImageUploadedByBV Forum1369318521.176560.jpg Izi Sleep her :D

Blir nok maxi cosi her, akkurat som med begge guttene. Har også tittet litt på det nye til besafe.. Izi go tror jeg det heter., mye mindre og lettere enn sleep-setet :)

Hvilken farge? :-)
Maxi cosi pebble mineral grey..
Og besafe izi sleep er i fargene olivengrønn/kaki/beige, med helt ny (svart) hodepute. Den manglet da vi kjøpte setet brukt, og siden det tok lang tid å få tak i denne ekstradelen, har vi ikke rukket å bruke setet mer enn max 3 ganger selv.

Her kommer vi til å bruke sete etter guttungen. Det er ett maxi cosi sete.

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Ska ikke ha izi sleep fra besafe. Klumpete og tungt! Og dessuten solgt. Kommer til å kjøpe noe annet en besafe.

Har dere sett det nye babysetet til besafe? Det er mindre, og MYE lettere å bære...jeg er veldig nysgjerrig på det :)
Jeg må sjekke det ut, syns besafe og maxi cosi har finest design ;) (sånt bryr jeg meg, da. Haha)

Jeg ønsker å prøve noe anna! Ikke besafe her ;)

Back
Topp