Bilsete

ASG

Gift med forumet
Noen som har erfaring med setet Kiddy Guardian Pro?

Er som ekstrasete hos mamma og pappa. Vi har et Besafe sete i vår bil og det er jo ikke akkurat enkelt å flytte fra bil til bil og de lurer på å kjøpe et sete til snuppa. Eneste minuset er at det kun er forovervent og det er jeg lite lysten på...

Når svigers har snuppa bytter vi bare bil, men det er ikke aktuelt med mamma og pappa sin bil.

Kanskje du allerede har googla... Men uansett, så fikk det jo BRA på en test fra Mai iår!
http://forbrukerportalen.no/produkter/20254/

Noe mer vet jeg ikke.. Men ser jo greit ut! Minuset er selvfølgelig at det er forovervendt. Jeg hadde ikke kjøpt det selv hvertfall, pga det da!

Tror jeg kommer til å be de kjøpe et annet sete. Det fine med dette setet er at det kan brukes så lenge snuppa trenger sete, men jeg liker ikke at hun må sitter fremovervendt og at hun bare er festet med bilens belter.

Syntes det egentlig er litt få seter som er bakovervendt jeg.... Det er litt rart og kjedelig...
Lurer på å selge besafen vår og bytte til noe annet pga det at er så j*vlig vanskelig å flytte hele tiden[8|]

Besafen er håpløs å flytte på, vi pleier heller å bytte bil faktisk [:-] Problemet er at vi ikke kan bytte bil med mamma og pappa, så de må ha eget sete til snuppa. Til nå har de brukt babysetet, men det er jo snart for lite...

Hadde heller aldri kjøpt forovervendt, selv om det er ett sete som ikke brukes som hovedsete. Har du sett på Britax Two Way Elite? Passer lenge, er bakovervendt, og har ikke støtteben som gjør at det er lettere å montere. Om forankringsselene ligger klar i bilen så går det jo enda fortere å montere det.

Back
Topp