Bilsete Toyota avensis?

BlomsterEjlis

Elsker forumet
Marsipanene 2019
Junilykke 2020 ♡
Hallo godt folk!

Søker råd angående et bilsete som passer i en ny Toyota avensis (2014 modell). Må ha et sete å ha hos mine foreldre som bor langt unna og har ikke mulighet til å prøve sete i bilen. Ønsker ett sete som varer lengst mulig helst opp til 25 kg men kan gå til 18 også :). Må være fra 0 eller 9 kg :)

Noen med noen forslag!

Har sett på britax seter men ifølge nettsiden så passer vist ingen av setene i en Toyota avensis, noe jeg syns et litt merkelig :p

Besafe izi plus e et kjempegodt sete som kan brukes opp til 25 kg bakovervendt :) ellers så har eg brukt et britax dualfix i en toyoyta avensis og deg gikk helt fint :P

Hallo godt folk!

Søker råd angående et bilsete som passer i en ny Toyota avensis (2014 modell). Må ha et sete å ha hos mine foreldre som bor langt unna og har ikke mulighet til å prøve sete i bilen. Ønsker ett sete som varer lengst mulig helst opp til 25 kg men kan gå til 18 også :). Må være fra 0 eller 9 kg :)

Noen med noen forslag!

Har sett på britax seter men ifølge nettsiden så passer vist ingen av setene i en Toyota avensis, noe jeg syns et litt merkelig :p

Vi har en toyota avensis stasjonsvogn, og når jeg sjekket på nettsidrn til britax var det flere av setene dems som skal passe :)
Vi har ikke kjøpt sete enda de vi kan bruke maxicosien litt til før vi må over på større sete.

Vi har en toyota avensis stasjonsvogn, og når jeg sjekket på nettsidrn til britax var det flere av setene dems som skal passe :)
Vi har ikke kjøpt sete enda de vi kan bruke maxicosien litt til før vi må over på større sete.

Mener jeg sjekket Max way, Two way, multitech og en til. Fikk opp at de ikke passet :/ vi har også maxicosi cabriofix som babysete. Men har ikke lyst til å kjøpe sete til full pris så har begynt å se etter nytt :p mange tilbud som kommer framover!

Mener jeg sjekket Max way, Two way, multitech og en til. Fikk opp at de ikke passet :/ vi har også maxicosi cabriofix som babysete. Men har ikke lyst til å kjøpe sete til full pris så har begynt å se etter nytt :p mange tilbud som kommer framover!

Max fix 2 skal også passe, er den jeg holder en knapp på og tenker vi skal kjøpe :)

Vi har en eldre Avensis, og har Besafe Izi Plus. Kjempefornøyd med setet! Vi har det montert i midten bak. Da kan begge setene foran skyves så langt bak man vil + at det er grei plass å sitte på te to andre setene bak

Har du mulighet for å få prøve noen av setene da?
Jeg ville absolutt gått for et sete som går til 25 kg.

Ka med concord reverso? Det e et veldig lett sete å ta inn og ut av bil og veier lite så lett å bære inn og ut av huset, isofix og barnet kan veie opp til 23 kg, kom nettopp ut som best i test :) vi er kjempefornøyde :)

Axkid minkid eller axkid rekid om isofiz er å foretrekke (sistnevnte kan også monteres med belte dersom bilen ikke har isofiz, begge stolene går til 25 kg, dog kun rekid som også kan monteres med isofiz og dette fra 9-18 kg derretter med bilens belte )

Har du mulighet for å få prøve noen av setene da?
Jeg ville absolutt gått for et sete som går til 25 kg.

Ikke mulighet for å prøve. Bilen befinner seg på Østlandet og jeg på Vestlandet. Derfor jeg lurte på om noen med Toyota avensis viste om seter som passet :)

Axkid minikid og axkid rekid skal passe i de fleste biler , er i utgangspunktet samme stolen begge, men den ene kan monteres også med isofix. Det finnes en svensk fb gruppe : bilbarnstolar , ville prøvd å spørre der, mange bilstol kyndige der, sikkert noen som har/har hatt avensis også

Back
Topp