Bilsete til syden?

Spadame

Elsker forumet
Jeg vurderer å spare penger så vi kanskje får tatt oss en tur til syden i sommer, Lillemann, Jeg og en til. :)
Men jeg lurer på en ting..
Det er jo ganske vansklig å få med seg bilsetet til Lillemann med seg på et fly, så går det an å leige et på flyplassen eller noe sånt? Eller er det noen som vet hvordan man kan ordne til noe slikt? :)
Det er somregel et stykke fra flyplassen der hotellet er..

Vi hadde med vårt, og det gikk helt fint ! Var ikke noe stress !

ORIGINAL: søvnløs og lykkelig

vi tar ikke med, tar heller buss der nede.

Uten barnesete? Det tør jeg ikke.. [&o]

hadde ikke sendt med bagasjen ihvertfall! vet ikke åssen det blir behandlet, og om det da er sikkert etterpå!

Jeg hadde i alle fall aldri sendt setet med fly! Vi leide bil med sete i.

Vi tar med setene, aner ikke hvordan de blir behandlet på vei nedover da[&:]

Også er det vannviiiittig mye å drasse med!! To svære seter, haug med bagasje, unger.... Gah....
Brå vi har bånd på ungene, hehe...[:D]

Vi tokk med sete som ble pakket super bra på ferie i sommer. Infoen vi fikk fra flyslskapet var at bilstoler blir plasert forsiktig til slutt oppå resten av bagasjen. Vi har bilstol igjennom forsikringselskap som blir sent i posten, viss stolen ikke tåler å bli sendt med posten vil jo de tape masse penger. Alle stolene blir sjekket for skader før de leies ut igjen.
Men sikkert mulig og leie sammen med en bil der dere skal også[:)]

vi reiser endel til syden, og det er ikke seter å oppdrive på flyplassen, vi må ta taxi fra flyplassen og det er en strekning som tar 40 minutter å kjøre. Vi kunne kjøpt seter der nede som stod fast i leiligheten, men da måtte vi kjørt usikret fra flyplassen til leiligheta, derfor har vi valgt å ta med seter, pakker de så godt inn som det lar seg gjøre...

Back
Topp