Bilsete som er greit å montere

djune

Glad i forumet
Det er på tide å kjøpe et nytt bilsete til tassen, men er veldig i tvil hva vi skal gå for. Hadde i utgangspunktet tenkt på en BeSafe stol, men i følge venninnen min er den såpass omstendig å montere at hun ikke anbefalte den. Jeg har ikke førerkort, så jeg er avhengig av at faren min kjører meg i blant hvis vi har avtaler på dagtid på helsestasjon osv (takk og lov for at han er pensjonert [8D]). Derfor må vi nesten ha en stol som ikke er så altfor vanskelig å montere, eventuelt som ekstrastol.

Noen forslag til en bilstol 9-18 kg som er grei å ta ut og inn? Skal jo helst være sikker også da... [:)]

Har egentlig samme "problem" men jeg tror jeg velger en BeSafe uannsett....

samme sier jeg! be safe med isofix! om det er isofix i bilen...

Britax er mye enklere å motere enn Besafe, men jeg sliter med å finne tester på stolene [&o] Lurer på om de har kommet bra ut i test [8|] Foreslår at du undersøker Britax Hi-Way, Two-Way eller Multi-Tech.

Den allra säkraste stolen är besafe izi..Vi har det(utan isofix) o jag tycker inte det är speciellt svårt att montera..Vi är ofta i sverige o då händer det att vi monterar in vårat säte i mina föräldrars bil(om jag o Oliver ska stanna lite längre än sambon), inga problem alls..Är otroligt nöjd med den stolen!

Jeg har montert BeSafe Izi Kid 2 ganger nå, og det er bare første gangen det virker litt knotete og omstendig fordi man aldri har gjort det før. Når man kan det så går det som en lek. Men ellers er jo Britax Two Way Elite ett sete som har kommet godt ut i tester, er enkelt og montere (har ikke støttebein) og det er ganske billig.

ORIGINAL: *blomsterpia*

Jeg har montert BeSafe Izi Kid 2 ganger nå, og det er bare første gangen det virker litt knotete og omstendig fordi man aldri har gjort det før. Når man kan det så går det som en lek. Men ellers er jo Britax Two Way Elite ett sete som har kommet godt ut i tester, er enkelt og montere (har ikke støttebein) og det er ganske billig.

Har du link til testen der Britax two-way elite har kommet bra ut? Leter etter en slik test uten å finne [&o]

ORIGINAL: Nota

Har du link til testen der Britax two-way elite har kommet bra ut? Leter etter en slik test uten å finne [&o]

[:)] ?

[:)] ?

Jeg fant ikke test i farten og har ikke tid til å lete så mye nå. Men jeg har lest millioner av ganger at det setet blir anbefalt[:)]

Back
Topp