Bilsete og vogn med liten bil

Mamamai

Andre møte med forumet
Noen andre som har begynt å tenkte på dette enda? Har tar planleggingen litt overhånd i grunn :)

Jeg har en liten bil, Ford Fiesta, uten isofix. Har i utgangspunktet ikke tenkt det er behov for ny og større bil så håper jeg finner både sete og vogn som kan passe i bilen. Noen som har erfaringer med sete og vogn som kan passe? :)

Vi har beesafe izi go, og er/utrolig fornøyd med den, for den veier så lite, og tar liten plass, i min bil hadde vi ikke plass til f.eks izisleep :-)

Hmmm.... må sjekke isofix på bilen vår jeg nå. Vi har også "liten" bil. Er en volvo, men ikke sånn familievolvo :p

Det beste er nok å prøve både vogn og bilsete i bilen. Jeg har litt samme problem denne gangen, vi har jo stooor familiebil. Men jeg og lille kommer nok til å måtte bruke "konebilen" og den er liten og laget leeenge før isofix kom på markedet :rolleyes: De fleste babybilstolene vil jeg tro går, men med vogn ser jeg at jeg må finne en som blir kort sammenlagt og som ikke er så tung.

Vi har en golf, og har maxicosi sete og TFK joggster twist. Måtte løsne hattehyllen på ene siden når vi brukte bagen, men med sittedelen trenger vi ikke det. Får tilogmed plass til en del annet også :)

Back
Topp