Bilsete nummer 2 :)

fruhåpfull

Blir kjent med forumet
Hallo! :)

Vi tenker og kjøpe et sete nummer 2 som etterhvert kan brukes av besteforeldre når de skal ha med mini på ting. Vi ønsker et sete som er litt enklere å flytte fra bil til bil da det er flere besteforeldre som er inkluderende. I vår bil har vi et Besafe Kid i-size og er veldig fornøyd med det, men vi vil gjerne at det andre sete ikke skal være så tungvindt å flytte på. Også vil bi gjerne bare hs vårt sete stående i bilen ettersom det er hovedsetet og blir brukt hele tiden :)
Noen som vet om det finnes et sikkert sete, som ikke er så tungvindt å flytte på og sette inn/ta ut av bil? :)
 
Veldig lite erfaring, men tenker at det som er lettest å flytte må vell være ett uten isofix? :) viss det er med isofix, blir det vell samme ulla uansett hvilket sete man velger ;)
 
Vi har også Besafe i-size, og tror ikke du finner mange som er mer lettvint å flytte på i den størrelsen der. Må evt være med base, og så ha en base i hver av bilene, men det blir fort dyrt. Beltemontering er mye mer tungvint synes jeg, og risikoen for feilmontering er mye større, noe jeg absolutt ville tenkt på når setet skal inn og ut av biler og ulike folk skal montere. Isofix er ganske idiotsikkert.
 
Vi har også Besafe i-size, og tror ikke du finner mange som er mer lettvint å flytte på i den størrelsen der. Må evt være med base, og så ha en base i hver av bilene, men det blir fort dyrt. Beltemontering er mye mer tungvint synes jeg, og risikoen for feilmontering er mye større, noe jeg absolutt ville tenkt på når setet skal inn og ut av biler og ulike folk skal montere. Isofix er ganske idiotsikkert.
Trodde basen/isofixn var fast i setet?
 
Back
Topp