Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
BeSafe Izi Combi X3! Det er kommet best ut i test i år, og ett av få som har kommet gjennom den hardeste testen som finnes..
Hvordan det er vet jeg ikke enda, for har ikke prøvd det enda. Festa det i bilen idag ;)
Er tilbud på det på babyshop nå forresten =)
nurkis og Sander skrev:BeSafe Izi Combi X3! Det er kommet best ut i test i år, og ett av få som har kommet gjennom den hardeste testen som finnes..
Hvordan det er vet jeg ikke enda, for har ikke prøvd det enda. Festa det i bilen idag ;)Er tilbud på det på babyshop nå forresten =)
Superteam skrev:nurkis og Sander skrev:BeSafe Izi Combi X3! Det er kommet best ut i test i år, og ett av få som har kommet gjennom den hardeste testen som finnes..
Hvordan det er vet jeg ikke enda, for har ikke prøvd det enda. Festa det i bilen idag ;)Er tilbud på det på babyshop nå forresten =)
Jeg fant ikke noe tilbud på nettsidene?
Jeg så tilbudet nå, men det er på den uten isofix! :)
vi har også kjøpt besafe x3 combi med Isofix =)funnybunny85 skrev:
knallsete!
liker ikke at hode henger når ho sovner...men d gjør d vel på alle "store" seter!
eller superhappy!
liker også di der magnetene...geniALT =)
Superteam skrev:jepps,er den vi har tittet litt på:)ella1 skrev:
høres ut som den er bra,går nok for denne.
Tusen takk for svar::)
Du burde kjøre ned til barnebutikken og prøve den i bilen! Dette setet er rimelig stort, men har du god plass i bilen blir det nok ikke noe problem!
ella1 skrev:Superteam skrev:jepps,er den vi har tittet litt på:)ella1 skrev:
høres ut som den er bra,går nok for denne.
Tusen takk for svar::)
Du burde kjøre ned til barnebutikken og prøve den i bilen! Dette setet er rimelig stort, men har du god plass i bilen blir det nok ikke noe problem!
Vi har plass i bilen,så det går greit. Synes det er best med isofix da:)
dyrt,men absolutt verdt det!
MammaTilLilleA skrev:vi har også kjøpt besafe x3 combi med Isofix =)funnybunny85 skrev:
knallsete!
liker ikke at hode henger når ho sovner...men d gjør d vel på alle "store" seter!
eller superhappy!
liker også di der magnetene...geniALT =)
Vi kjøpte liten pakke pute til snuppa, så hun hviler hodet på den når hun sovner!! + at om du strammer opp forankringsbeltene før du setter ned støttebeinet, blir setet litt mer "liggende" (etter HTS BeSafe sin ambefaling)!!! :)