Bilsete nr 2

ella1

Gift med forumet
ja,hvilket bilsete nr 2 har dere kjøpt,eller vurderer å kjøpe?

gjerne med tips,begrunnelse og pris:)

Søstern fikk Britax Multitech da hun var 13 mnd, så vi får se om lillebror holder like lenge i Maxi cosin.Det blir samme sete til han, fordi det er det sete som tar minst plass, kan brukes opp til ca 8 årsalder og da selvfølgelig begge veier også kan en justere høyden på nakke puta etter som ugen vokser. Har en av de beste side/hodestøttene og koster nå 1999kr ca +-. Derfor vil jeg ha dt til lillebror også :)

Vi har BeSafe X3 Combi Isofix, og så langt er vi veldig fornøyd :)
Vi ga 3500,- på kampanje på Babyshop.

Liker godt at det er 4 sittestillinger, sånn at han ikke sitter så veldig rett opp og ned nå som han er liten. Han sitter kjempefint og kikker ut av vinduet :)
Liker også veldig godt at det er magneter i selene, sånn at de bare kan festes ut på sidene og ikke er i veien når man skal ta barnet inn og ut av setet :)
Det er god plass til bena hans, så håper vi kan bruke setet til han nærmer seg 4 år. Så lenge han ikke bikker 18 kg lenge før det da, hihi :P

Vi har kjøpt, og tatt i bruk BeSafe Izi Combi X3!! Super fornøyd med det!! Tok mindre plass i bilen enn jeg hadde tenkt faktisk!! ;)

BeSafe Izi Combi X3! Det er kommet best ut i test i år, og ett av få som har kommet gjennom den hardeste testen som finnes..

Hvordan det er vet jeg ikke enda, for har ikke prøvd det enda. Festa det i bilen idag ;)

Er tilbud på det på babyshop nå forresten =)

Vi skal kjøpe BeSafe Izi Combi X3

grunn: Det er det beste, det ser behagelig ut og i tillegg er det fint:)

pris: 4200kr, jeg venter på tilbud men kjøper det nok neste mnd tenker jeg :) 

har god plass i bilen til det :) 

nurkis og Sander skrev:

BeSafe Izi Combi X3! Det er kommet best ut i test i år, og ett av få som har kommet gjennom den hardeste testen som finnes..

Hvordan det er vet jeg ikke enda, for har ikke prøvd det enda. Festa det i bilen idag ;)

Jeg fant ikke noe tilbud på nettsidene? 

Jeg så tilbudet nå, men det er på den uten isofix! :) 

Superteam skrev:
nurkis og Sander skrev:

Jeg fant ikke noe tilbud på nettsidene? 

Jeg så tilbudet nå, men det er på den uten isofix! :) 

er jo ingen forskjell med eller uten isofix....

kjøpte x2 til gutten jeg.... stod at det skulle være en x3 og det var den som var avbildet i anonsen.. men fikk en x2... men samma d :P

jepps,er den vi har tittet litt på:)
høres ut som den er bra,går nok for denne.

Tusen takk for svar::)

ella1 skrev:

Du burde kjøre ned til barnebutikken og prøve den i bilen! Dette setet er rimelig stort, men har du god plass i bilen blir det nok ikke noe problem!

vi har også kjøpt besafe x3 combi med Isofix =)

knallsete!
liker ikke at hode henger når ho sovner...men d gjør d vel på alle "store" seter!

eller superhappy!
liker også di der magnetene...geniALT =)

funnybunny85 skrev:

knallsete!
liker ikke at hode henger når ho sovner...men d gjør d vel på alle "store" seter!

eller superhappy!

Vi kjøpte liten pakke pute til snuppa, så hun hviler hodet på den når hun sovner!! + at om du strammer opp forankringsbeltene før du setter ned støttebeinet, blir setet litt mer "liggende" (etter HTS BeSafe sin ambefaling)!!! :)

Vi har besafe ett eller annet, den eldre typen av der de andre snakker om, det skal hun bruke. Men hun får ikje flytte over før babysete er for lite, og det er lenge til, sitter fint der forløbig. Storfornøyd ned besafe sete, storebror satt supert i det fra han var 12 mnd..

Superteam skrev:
ella1 skrev:

Du burde kjøre ned til barnebutikken og prøve den i bilen! Dette setet er rimelig stort, men har du god plass i bilen blir det nok ikke noe problem!

Vi har plass i bilen,så det går greit. Synes det er best med isofix da:)
dyrt,men absolutt verdt det!

ella1 skrev:
Superteam skrev:
ella1 skrev:

Vi har plass i bilen,så det går greit. Synes det er best med isofix da:)
dyrt,men absolutt verdt det!

Det er jo godt :D 

Ja jeg skal og ha isofix:D 
Mye letter å montere og jeg føler det er sikrere! Koster ikke sååå mye mer med isofix heller :) Og tror og det blir lettere å selge etterpå når det er isofix::) De fleste har jo biler med det :) 

gleder meg til vi kjøper det!!! men jeg håper det kommer på tilbud neste mnd!! planen er å kjøpe det i juni så hadde passer peeeeerfect med tilbud da:P :) 

MammaTilLilleA skrev:
funnybunny85 skrev:

knallsete!

eller superhappy!

Vi kjøpte liten pakke pute til snuppa, så hun hviler hodet på den når hun sovner!! + at om du strammer opp forankringsbeltene før du setter ned støttebeinet, blir setet litt mer "liggende" (etter HTS BeSafe sin ambefaling)!!! :)

Hvordan gjøres dette? Er det den "beltehempen" bak på setet?

Back
Topp