Bilsete nr. 2

monaogmini

Andre møte med forumet
Jenten min begynner å vokse ut av babysetet sitt nå. Og jeg trenger et nytt bilsete til henne. Bestemor hadde sett et på europris som hun synes så greit ut og som hun ville kjøpe til oss. Men er disse setene noe bra? Jeg hadde sett for meg å betale mye mer enn hva de setene der koster.
Det er en jungel der ute jo, og jeg vil ikke gå på en bommert[:o]
Og viss det ikke er bra, hvilket bør jeg se på da?

Ikke kjøp bilsete på Europris iallfall. [8|] Kjøp fra en anerkjent produsent (hts, britax, acta graco, maxi cosi e.l), og for all del, kjøp et sete som kan festes bakovervendt!

E har ALDRI villet kjøpt noe på europris.
Iallefall ikke når det gjelder sikkerhet.

ORIGINAL: Lykkeliky

Ikke kjøp bilsete på Europris iallfall. [8|] Kjøp fra en anerkjent produsent (hts, britax, acta graco, maxi cosi e.l), og for all del, kjøp et sete som kan festes bakovervendt!

Veldig, veldig enig!

ORIGINAL: Renate Røverdatter

ORIGINAL: Lykkeliky

Veldig, veldig enig!

Nei det var jo det jeg også trodde. Men bestemor innsisterte på å kjøpe det[X(] Men da takker jeg fint nei, og leter etter ett bakovervendt fra en annerkjent produsent. Finnes det et sete hvor man kan legge ryggen bakover i hvilestilling? synes noen av de er så "bratte" i ryggen?

Besafe har hvilestilling og Akta Graco har hvilestilling.
Mini er tynn og lang og jeg syns ho sitter bedre i Besafe setet. Men det kommer og ann på bilen.

Det er jo av og til tilbud på bilstoler, så lurt å sjekke litt rundt. Man trenger jo ikke bestandig kjøpe på dyre baby-butikker. Mekonomen og bilextra har jo også de samme stolene og ofte til en litt rimeligere pris

Maci cosi mobi har regulerbare stillinger, tror mitt har 3 "hakk" men vi bruker bare hvilestillingen vi.

rent bakovervendt sete, relativt plassbesparende sete i forhold til besafe etc.

Back
Topp