Bilsete med base..

Et-nytt-gull

Glad i forumet
Så er det bestemt det da,at vi skal ha base til ;) mannen mener det siden han syns setet står så løst med bare 3 punkten..

Vi skal nok kjøpe brukt,og foreløpig har jeg bare sett på maxi cosi cabriofix..., andre seter som man potensielt kan bruke lenge/opp mot 1 år? Selvsagt er det individuelt ,men greit og kunne bruke så lenge som overhodet mulig .

Britax babysete husker ikke hva det heter. Vi har både det og maxi cosog Acta graco. Liker britaxen helt klart best :)

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Har ikke erfaring med noen andre, men kan hjertelig anbefale maxi cosien :)
Jenten vår bruker det som reservesete enda, og hun nærmer seg 16 mndr. Hun er liten da, så er nok ikke alle som kan bruke det så lenge, men bare for å sette det litt på spissen - at dette er et sete som potensielt kan vare lenge ;)

;)

Men er støttebenet langt nok til og passe i en multivan?(caravelle type bil)

Vi har maxi cosi og er veldig fornøyd :)

Vi har maxi cosi og er veldig fornøyd :)

Ser nok ut for at det blir det,men sku visst heilt sikkert om støttebeinet til basen passer i vår multivan ;)

Ser nok ut for at det blir det,men sku visst heilt sikkert om støttebeinet til basen passer i vår multivan ;)

Jeg vet ikke.. Dere kan jo innom en babybutikk og prøve (selv om dere velger å kjøpe brukt), det vil jeg tro er det sikreste.. Men det er jo lange støttebein da, så skulle jo tro det går fint :)

Jeg vet ikke.. Dere kan jo innom en babybutikk og prøve (selv om dere velger å kjøpe brukt), det vil jeg tro er det sikreste.. Men det er jo lange støttebein da, så skulle jo tro det går fint :)

Jeg velger også og tro at e skulle gå ;) får prøve og søke litt til...

Back
Topp