bilsete??? + kombi eller duo???

lykkeligemeg

Flørter med forumet
For det første lurer jeg på: bilstoler. Her er graco logico en av to beste på sikkerhet! denne vil jeg ha!! Men har prøvd og finne den på nettet, uten hell! Hvem er det som selger disse stolene? Noen som vet?

Og for det andre: Har sett på vogner. Har bestemt meg for en simo vogn. MEN hva er egentlig forskjellen på duo og kombi? her står det at begge er det sportsvogn og bag. Kan ikke se at det er noen spes store forskjeller...

Takknemmelig for svar:)))

Har ikke peiling på simovogner, men vi har i alle fall maxicosi cabriofix vi også, er veldig fornøyd. Har det med base, utrolig greit å bare klikke det på plass og det er, som S. Reve skriver over her, lettere enn actagraco, så det gjør det jo enklere å bære det med seg på armen, jeg gjorde det en del i starten hvis jeg f.eks bare skulle noen raske ærender fra bilen og inn i en butikk osv.

sniker litt jeg.. I kombi vogna så er bagdelen løs.. Bagdelen har da også to hemper(trur jeg det heter) sånn at du kan ta bagen ut av vogna å bære den hvis du vil..
Hentet fra Babyshop sine sider:
SIMO KOMBIVOGN er en kombinasjon av sportsvogn og bærebag. Tradisjonsrik vogn som vokser med barnet og vår mestselgende modell.
Kan brukes fra barnet er nyfødt til det er ca 4 år (så lenge du trenger vogn).

Hentet fra Babyshop sine sider:
Duovognen kombinerer bagvognens store plass, med det praktiske av en kombivogn. Duobagen er stor og romslig og gir suveren plass til barnet. Ved kjøp av komplett duovogn, følger sportsvognsinnsats med, så du har sportsvognen klar til bruk. Samme understell, kalesje og regndekke benyttes når du gjør om bagvognen til sportsvogn.

Jeg har simo kombi og er kjempe fornøyd:) Litt tung men den er super på alle andre måter så den er verdt det! Lykke til meg vognvalget..

helt enig:p simo kombi e kjempe bra vogn:P spesielt vi som får vinterbarn:)

Vi har duovogn, og da er det en bag og en sportsdel som settes på en av gangen. [8D] En kombi er en alt i ett vogn, der det er en sportsdel som du setter en mindre bag (softbag?) oppi. Shoot me if I`m wrong! [:D]

Bilsete vet jeg ikke noe om. Men graco, heter ikke de setene akta graco? [8|]

takk for svar alle sammen:)) det hjalp, fikk svar på det jeg lurte på.[:)]
Men ble ikke noe klokere på hva jeg skal velge![;)] dette er vanskelig. Så dere ga meg mye og tenkt på nå. Men hørt at simo er veldig god på snøføret. Så det blir nok den av ett eller annet av den. i og med at jeg bor på fjellet og har ikke så veldig mye sommer og sol.
Var litt forskjell på plass og vekt ja... godt vi har god tid til og bestemme oss alle sammen[:D]

Back
Topp