Bilsete, izi go eller carbiofix?

Løvetann1

Gift med forumet
Oktoberskattene 2015
Da har jeg kikket en del på bilseter og tror jeg har jobbet meg ned til disse to. Men hvilket hadde dere anbefalt? Vi kommer til å bruke setet med isofix base. Hva er best? Izi go eller carbiofix??

Puh..vanskelig valg altså. Har ei venninne som har izi go..hun er fost fornøyd. Jeg selv har et cabriofix og er mer enn fornøyd..lett, enkelt og godt sete :)

Når du skriver cabriofix, mener du da maxi cosy carbriofix? For det har vi og jeg er SUPER fornøyd med det!!

Kan vertfall si at vi er utrolig fornøyd med det! Har sett og hørt med venner, og de har alle en eller annen ting de kan pirke på på sitt sete. Spesielt er det mange som har sakt at det er veldig irriterende med 5 punktssele. Maxicosy er lett å bære og enkelt og bruke. Anbefaler det på det sterkeste! :):)

Da har jeg kikket en del på bilseter og tror jeg har jobbet meg ned til disse to. Men hvilket hadde dere anbefalt? Vi kommer til å bruke setet med isofix base. Hva er best? Izi go eller carbiofix??

AKKURAT DE VI OGSÅ STÅR MELLOM NÅ!! :P izi go er finest synes jeg.. Men cabriofix er vel ofte billigst av de to.. Hmm..

Da vi kjøpte i 2010, var det maxi cosi som var best i test.. Vet ikke hva som gjelder i 2013 da :-P

nå er det britax baby sete med base som har komt best ut i test. men de er ganske like da;) prøv i bilen å se hva som passer best:)

Da vi kjøpte i 2010, var det maxi cosi som var best i test.. Vet ikke hva som gjelder i 2013 da :p
Stemmer, det var derfor vi gikk for det ;) også så jeg at det var mange andre som hadde det så da tenkte jeg at det måtte være bra..

Ville hvertfall velget 5 punktssele for at barnet skal få best støtte på hoftene.. Her skal det kjøpes maksi cosi isofix

Ville hvertfall velget 5 punktssele for at barnet skal få best støtte på hoftene.. Her skal det kjøpes maksi cosi isofix
Jeg har erfaring med det motsatte, 5 punktssele er veldig komlete å få av og på, 3 punkts er veldig enkelt. Også skal det ikke være noe særlig forskjell på de sikkerhetsmessig.?

Vi har maxi cosi med isofix:) er veldi fornøyd! Tror de kom best ut i test når vi kjøpte de i 2008 :) like fint ennå:) lett å bære med er de :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Uff, sitter her og klør meg i hodet av dette her... :)
Ingen som har erfaringer selv med izi go?
Ser jo at cabriofix er ett veldig populært sete da, og ser ikke ut som om en kan gå feil med det, men hadde vært fint med litt input på hvordan izi go er også....?

Helt utrolig hvor mye det er å velge mellom "der ute". Det er rett og slett for mange valg på alt. Vi skal kjøpe sete nr 2 til jenten vår nå og det er HELT umulig. Synes det er myye vanskeligere enn det første! Bare å glede seg....

Vi har valgt cabriofix, lett og snedig, og en testvinner!

Gutt født 09
Baby sept 13

Back
Topp