*yummymummy*
Gift med forumet
Jeg har et forovervendt sete, som ble kjøpt helt nytt til rampen, i 2007.
Et BeSafe Izi Comfort, altså ene og alene forovervendt.
Kjøpte det den gang, fordi jeg ikke har lappen, trengte et sete som hadde grei pris, men var sikkert, og greit og montere i alle biler.
Ja, det var forovervendt, men det tenkte jeg ikke på når jeg kjøpte det den gang.
Nå er tullemor snart så stor at hun må bytte sete.
Hun sitter enda i babysetet, som går opp til 13 kg. Hun er 11 kg nå, og er ikke for lang for setet foreløpig.
Jeg har ikke økonomi til å kjøpe et nytt forovervendt sete til henne, og det er ikke anbefalt å kjøpe bilsete brukt, fordi man da ikke vet hva man får. Eller om det er helt og fint, og ikke har vært utsatt for noe.
Av denne grunn, får jeg heller ikke solgt setet jeg har stående.
Og siden det jo også begynner å bli noen år gammelt, så vil jeg også ha problemer med å få solgt det.
Så hva gjør jeg?
Spurte om dette her inne for en stund siden, fikk til svar at jeg bare kunne selge det vi har, og kjøpe et nytt.
Men det går jo ikke. Og uten å få solgt, har jeg ikke råd til å kjøpe nytt.
Får ikke spart opp til nytt, fordi pengene bare akkurat strekker til.
Er alenemamma, og arbeidsledig.
Hva ville du gjort om du var meg?
Et BeSafe Izi Comfort, altså ene og alene forovervendt.
Kjøpte det den gang, fordi jeg ikke har lappen, trengte et sete som hadde grei pris, men var sikkert, og greit og montere i alle biler.
Ja, det var forovervendt, men det tenkte jeg ikke på når jeg kjøpte det den gang.
Nå er tullemor snart så stor at hun må bytte sete.
Hun sitter enda i babysetet, som går opp til 13 kg. Hun er 11 kg nå, og er ikke for lang for setet foreløpig.
Jeg har ikke økonomi til å kjøpe et nytt forovervendt sete til henne, og det er ikke anbefalt å kjøpe bilsete brukt, fordi man da ikke vet hva man får. Eller om det er helt og fint, og ikke har vært utsatt for noe.
Av denne grunn, får jeg heller ikke solgt setet jeg har stående.
Og siden det jo også begynner å bli noen år gammelt, så vil jeg også ha problemer med å få solgt det.
Så hva gjør jeg?
Spurte om dette her inne for en stund siden, fikk til svar at jeg bare kunne selge det vi har, og kjøpe et nytt.
Men det går jo ikke. Og uten å få solgt, har jeg ikke råd til å kjøpe nytt.
Får ikke spart opp til nytt, fordi pengene bare akkurat strekker til.
Er alenemamma, og arbeidsledig.
Hva ville du gjort om du var meg?