Bilsete dato

Ja.

Til venstre på bildet
April (måned 4) men året ser jeg ikke
 
Ligner på det vi hadde i 2006
Ligner både på det jeg hadde i 08 og det jeg har i 16, de er kliss like (bare at i 08 hadde jeg et rødt)
 
Er fargene helt like også?
Som sagt hadde vi rødt i 08, men ligner på det vi har i år ja.

Bare at det er en liten pute på den selen som kommer opp mellom beina (det mener jeg det var på det forrige også da det var nytt) som det står cabriofix på)
 
Som sagt hadde vi rødt i 08, men ligner på det vi har i år ja.

Bare at det er en liten pute på den selen som kommer opp mellom beina (det mener jeg det var på det forrige også da det var nytt) som det står cabriofix på)
Vi hadde fargen som er lagt ut :)
 
Jeg myser, men dette manglet babyinnlegget?
Eller så er det ikke samme sete/eldre enn mine, for det er ikke likt i alle fall.

Men fargen mener jeg er påfallende lik den vi har i år (gidder ikke gå i kjelleren,venter jo bare på at hun skal lese av årstall)
 
Jeg tror det står laget i 2007 og da hadde jeg ansett det som for gammelt ja
 
Tror det er 07 hvis det er de to sirklene til venstre jeg skal lese av og den til høyre av de er 07. Men hva er de to andre sirklene som er helt til høyre
 
Tror det er 07 hvis det er de to sirklene til venstre jeg skal lese av og den til høyre av de er 07. Men hva er de to andre sirklene som er helt til høyre
Om det er 2007 er det uansett for gammelt :) så da hadde jeg kjøpt nytt. Hadde ikke tatt sjansen på sikkerheten til en baby :)
 
De to til høyre vet jeg ikke. Men det setet er altså 9 år gammelt, så det er ikke noe å bruke lenger.
 
Da kaster vi dette. Har et annet som er helt nytt for vi kjøpte det i sånn vogn pakke så har brukt det og det er sikkert men det er bare til 10 kg så derfor jeg lurte på dato på det andre fordi det er til 13kg. Men nå har jeg fått svar på det. Tusen takk alle sammen :)
 
Back
Topp