februarbaby14
Flørter med forumet
Noen som er kjent med dette bilsete som brukes uten base?
Ville dere evt valgt med eller uten base neste gang?
Ville dere evt valgt med eller uten base neste gang?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Vugge
ORIGINAL: Diddij
Hadde maxi cosi uten base sist,og skal absolutt ha et annet sete med base denne gangen[;)]
Hvorfor ikke maxi cosi uten base?.. Altså.. Vi skal ha uten base, så er derfor jeg lurer.. Trodde det kom så bra ut i test? Er det bare med base?
Aaaa oki! Ja, det er jo en fordel å ha et sete som varer så lenge som mulig ja! :)
Det skal jeg huske på når vi skal ut og kjøpe :)
Hadde maxi cosi uten base sist,og skal absolutt ha et annet sete med base denne gangen[;)]
Hvorfor ikke maxi cosi uten base?.. Altså.. Vi skal ha uten base, så er derfor jeg lurer.. Trodde det kom så bra ut i test? Er det bare med base?
Aaaa oki! Ja, det er jo en fordel å ha et sete som varer så lenge som mulig ja! :)
Ja det er det[:)]
Og dermed kommer Akta graco logico S godt ut, iallefall for vår del. Den kan babyen sitte i lenge før man trenger å bytte til stol nr to.
Synes det var tidlig å plassere lillemann over i en større stol da han bare var 6 mnd...
Og dermed kommer Akta graco logico S godt ut, iallefall for vår del. Den kan babyen sitte i lenge før man trenger å bytte til stol nr to.
Synes det var tidlig å plassere lillemann over i en større stol da han bare var 6 mnd...
ORIGINAL: LilleKulaogFredrik
ORIGINAL: Snaffen87
Jeg har hatt Akta graco babybilstol til mine.. Og det er helt sant, de kan sitte utrolig lenge i den.. Minstemann her er 17mndr og har faktisk plass i denne enda! [;)]
greit det er plass, men de reimene som skal gå over skuldrene gikk ikke over skuldrene etter barnet mitt ble 8 mnd. De gikk opp under skulderne, og da sitter ikke barnet riktig!
Men om det går på hvor STOR stolen er så er det sikkert enda plass til fredrik i den, men ikke med beltet på!