Bilsete, boxette eller nett?

plotten

Andre møte med forumet
Har lest meg skrullete på hva vi skal satse på første mnd som sikring i bil! Ha forstått at dersom sikkerhet er høyest pri, så er sete eneste løsning ( dvs dersom en skulle være så uheldig å kræsje+rulle rundt med bilen...), men føler at den lille skjøre sovende baby fortjener litt comfort også. Ialle fall som variasjon første mnd.. Hva gjør dere?
[&:][:o][:-][8|]

Hei!

Vi skal leie bilsete gjennom forsikringsselskap, og da spurte jeg etter bag/boxette eller hva det heter med tanke på ferietur. De ville absolutt ikke anbefale det på noen som helst måte! Skulle uhellet være ute blir ungen "filleristet" som den svenske dama jeg snakka med sa.. Og det er det samme som de sa på helsestasjonen .. så jeg går for bilsete og heller kortere kjøreturer/mange pauser ...

Hvor kommer du fra foresten? Ser du skal føde i Ålesund.. :)

Sikkerheten først - bilsete hos oss.
Vi begrenser heller de lange turene de første par månedene.
Og skal vi på en lengre tur, så tar vi heller mange pauser!! [:)]

Kjem frå Sykkylven

Vi har både bilsete og nett. Nettet bruker vi når vi vet vi skal ut med vogna, slik at vi slipper å vekke ham når vi skal ha ham oppi vogna. Men nå bruker vi mer og mer bilsetet. Nettet leier vi hos Sørbø, 80kr måneden eller noe slikt.

Og skal vi på en lengre tur, så tar vi heller mange pauser!!

er med på denne=)

samme her! Men er jo ikke dyrt å leie nett hvis man skal begi seg ut på langtur skjønner jeg!
ORIGINAL: lillemumma

Og skal vi på en lengre tur, så tar vi heller mange pauser!!

er med på denne=)

Back
Topp