Bilsete: Besafe VS maxi cozi

RachelN

Betatt av forumet
Anbefaler dere Besafe izi go eller maxi cozi cabrio? Vi har isofix...

Fempunkt mot trepunktsele-argumentet er "ikke så viktig" når begge tydeligvis ER trygge og vunnet hver sine sikkerhetstester.
 
Eg tror at maxicosi cabriofix varer litt lenger enn besafe izi go :)
Eg mener at det e litt mindre enn cabriofix :) Ellers e nok begge to kjempebra seter :)
Eg hadde cabriofix til de to første og var veldig fornøyd med det :)
 
Jeg syns besafen er litt stor å bære på?

Vi har valgt maxi cosi cabriofix igjen, hadde den med storesøster å var veldig fornøyd :)
 
Kjøpte maxi cosi pebble. Da basen kan brukes til sete nr 2. Med cabriofix må en kjøpe ny stol og base når det er på tide å kjøpe bilstol nr 2 :)
 
Vi har Maxi cosi carbiofix. Veldig fornøyd med den sist og går for den denne gangen også!
 
Vi har maxi cosi..veldig fornøyd :) venninde av meg hadde besafe,å hun fikk fort problemer med å bære med seg stolen inn på butikk osv da den er stor/tung + pluss baby :p
 
Under en halv kilo forskjell på vekta, slik eg har fortstått

Jeg måtte lete litt selv også, da vi har sett på disse stolene selv...jeg kom frem til at d er 1 kg forskjell, men vi har likevel gått for izi go x1. Har ingen erfaring da dette er første barnet, men tror både jeg og pappan helt fint skal klare den forskjellen i vekt:p
 
Vi har maxi cosi..veldig fornøyd :) venninde av meg hadde besafe,å hun fikk fort problemer med å bære med seg stolen inn på butikk osv da den er stor/tung + pluss baby :p
Samme med ei jeg jobber sammen med. Ikke bare tung, men også vid, bred liksom . Hun venter nr 2 og kjøpt cabriofix :)
 
Har bare hatt be safe seter,men izi sleep er definitivt et sete jeg aldri ville hatt igjen.Mega tungt å dra på selv med liten nyfødt baby i.Izi go er lettere,men om jeg skulle kjøpt nytt nå hadde jeg gått maxi.
 
Back
Topp