Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: sicret
jeg skal kjøpe det setet.. har ei venninne som også er fornøyd med det.. veldig praktisk.. kan brukes når der større også.
ORIGINAL: LadyAmKnøtt2 påvei
jeg skal kjøpe det setet.. har ei venninne som også er fornøyd med det.. veldig praktisk.. kan brukes når der større også.
hva mener du med større da... om det er det første babysete til acta graco så kan det også bare brukes opp til 13kg som de aller fleste andre babysetene...

ORIGINAL: Diddij
ORIGINAL: LadyAmKnøtt2 påvei
hva mener du med større da... om det er det første babysete til acta graco så kan det også bare brukes opp til 13kg som de aller fleste andre babysetene...
Maxi cosi sitt ble her for lite leeeenge før ungen var 13 kg..han er nå 3 år og 2 mnd og 13 kg liksom[8D]
Måtte bytte til større sete da han var 6-7 mnd, mens acta graco sitt er mye større i setet når man tar ut babyputa, og kan brukes mye lengere...
Man bør bytte til vektklasse 1 når barnet enten passerer vektgrensen (13 kg) eller blir for lang for babystolen, dvs at hodet når over kanten. Samtidig er det riktig at stolene i vektklasse 1 generelt er kraftigere og mer stabile, så av hensyn til det er det fornuftig å bytte til vektklasse 1 når barnet blir over 9 kilo og sitter selv, slik at det sitter godt i vektklasse 1 stolen. Dvs når barnet er rundt 10 - 11 mnd. Fordi en del dessverre fortsatt velger forovervendte stoler når de bytter fra vektklasse 0 (babystol) vil ikke vi generelt gå ut med råd om å bytte fra babystolen tidligere.sakset fra Trygg Trafikk