bilsete 2

Pineapple83

Første møte med forumet

Det er vel mange som har byttet nå. Hvilket sete har dere, og er dere fornøyd?

Har dere framovervent eller bakovervendt?

Jeg har sett meg ut brio zento, men er ikke helt sikker på om det er beste valg. Besafe tar for stor plass i bilen min, så det er ikke noe alternativ for meg.

ps: jeg er tidligere mamapus, for de som husker meg, det er det sikkert ikke så mange som gjør. hehe

Vi har byttet.. Har besafe i den ene bilden. men så har vi en liten starlet også som vi trenger en stol i så kjøpte i dag britax two way.. Har ikke råd (lyst) til å kjøpe et så dyrt sete til og dette kosta bare 2000.. virker veldig greit. Blir jo et sete som blir brukt mest på småturer og hjem fra barnehagen :)

kjenner ikke til Brio zento men sikkert bra :) Anbefaler og dra til butikken å prøve seter i bilen med ungen oppi. Vi kjøpte et helt annet enn vi hadde tenkt etter å ha prøvd..

og har forresten bare bakovervendt :)

Vi har byttet. Vi har akta graco belogic og er fornøyd med det. Tror det beste er å dra i butikken for å prøve. Så er dere sikker på at det passer til deres bil og barn. Bakovervendt er et must hvis du spør meg. Sikkerheten foran alt :)

Vi har byttet. Vi har akta graco belogic og er fornøyd med det. Tror det beste er å dra i butikken for å prøve. Så er dere sikker på at det passer til deres bil og barn. Bakovervendt er et must hvis du spør meg. Sikkerheten foran alt :)

har besafe izi x3 kombi

Vi har Besafe Izi Combi i den ene bilen, og Britax Multitech i den andre. Samme seter som storebror brukte fram til han ble så stor at han måtte ha beltestol.

Back
Topp