bilpose, for eller i mot?

Fruen<3

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Noen som har erfaringer med bilpose?
Hva er fordeler og ulempene med en slik pose?

Jeg tenkte å kjøpe det denne gangen[emoji4] tenker det er positivt å slippe å tenke på påkledning på lille når vi skal levere storebror i bhg hver morgen[emoji4]

Ja, hadde det til nr 2 og skal så absolutt ha det til nr 3 også! [emoji4] så enkelt og greit å sleppe å kle på lille babyen når en må levere de andre i bhg. Kunne legge en sovende baby til og med i bare pysjen i posen, og babyen var god og varm, mens jeg leverte i bhg [emoji3][emoji3] nr 2 er født i begynnelsen av september, og vi brukte bilstol posen fra dag 1. Var det dager det var litt varmere hadde jeg open glidelås.

Ja, hadde det til nr 2 og skal så absolutt ha det til nr 3 også! [emoji4] så enkelt og greit å slippe å kle på lille babyen når en må levere de andre i bhg. Kunne legge en sovende baby til og med i bare pysjen i posen, og babyen var god og varm, mens jeg leverte i bhg [emoji3][emoji3] nr 2 er født i begynnelsen av september, og vi brukte bilstol posen fra dag 1. Var det dager det var litt varmere hadde jeg open glidelås.

Har og god erfaring med bilpose. Kommer til å bruke det denne gangen og.

Veldig god erfaring til nr 2 som er født sent på året. Usikker på om det er vits i å ha om sommeren, men kommer sikkert til å bruke den igjen i begynnelsen i alle fall, og sikkert til høsten igjen [emoji846]

Strikket en Selv, men vurderer å kjøpe en nå ja. Blir en del mer farting siden jeg må kjøre vesla på skolen med jevne mellomrom.

Ikke for å stjele tråden, men hvilken pose skal dere ha? [emoji4] hvilken synes du er god/best? [emoji6]

Vi hadde til nr 2 og 3. De ble født i Mai og vi brukte de helt til de ikke fikk plass i de mer. Var ikke særlig pent vær nei[emoji23]

Vi har noen grå fra voksi som vi er fornøyd med:)

Ser ingen ulemper med det egentlig? Istede for å måtte pp og av med klær for å feste beltet ordentlig osv så tenker jeg der er veldig smart :) ble også anbefalt det i tilfelle vi ikke skulle kjøpe vognpose før neste vinter igjen så kan bilposen også brukes i vogna. Vi skal ha begge deler da, men tanken var veldig smart :)

Ser ingen ulempe utenom varme evt. De kan vel i verste fall bli overopphetet om det er varmt ite og/eller de har for mye klær under.

Vi har voksi move og er fornøyd med den [emoji1360]

Vi har en fra før, og kommer nok til å bruke den frem til der blir varmere i været

Sniker fra desember.

Jeg kan ikke se at det er noen ulemper med det? Blir det varmt er det bare å dra opp glidelåsen, det er jo mye enklere enn å kle av og på klær. Vi var aldri i tvil om at vi skulle ha, i hvert fall.

Vil si det kommer ann på behovet for å ta ungen med i bil og temperatur både i luften, bilen og ungen.

Med første kunne vi vente til hun var våken med å reise. Så da var det ingen problem å kle på. Og om hun sov i bilen, skulle vi rett inn på besøk eller butikken, og da la jeg et teppe over og tok med bilstolen. Eller så skulle vi lengre ærend hvor hun ble flyttet over i bagen.
Med nr 2 skulle storesøster i bhg, og det var ikke så lett å dra når han var våken. Og det var lite praktisk å flytte over i bag for en så kort tur. Da synes jeg bilstolpose var supert. Men han er utrolig varm av seg så det var kun på de kaldeste dagene den kunne brukes. ( desember baby)

Vi hadde en bilstolpose til nr 2, men vi brukte den veldig lite i bilstolen. Han ble for varm, rett og slett. Selvom det var vinter! Koke-baby [emoji28] Men brukte den i vogna før det var såpass kaldt at han trengte tykkere pose. Så den ble jo brukt. Usikker på om vi kommer til å bruke den neste gang, kommer nok litt an på bebisene.

Back
Topp