BILLIGTESTER

tiriltunge

Elsker forumet
Marsmagi 2025
dere som har erfaringer med billig tester..er det vanlig og få opp en sterk kontroll strek og en litt svakere test strek?den er ikke like sterk så kontroll streken,ganske svak,men sterk nokk til at den vises???anoyone???[;)]

ja er en graviditets test,men synes den var så svak den andre streken[;)]

tør ikke være sikker[:-]har tatt en i går kveld og en i morges,å begge hadde en sterk strek og en svaak strek[;)]sååå skal vente litt å se om den blir sterkere eller hva som skjer[:D]

trenger ikke å være like sterk som kontroll streken [:)] hvis du ser den, og den har rett farge, så er den positiv! GRATULERER!!! [:)][:)]

æææh takk[:D]skal prøve å ta bilde å legge inn,så dere kan se om jeg har rett,huff...ble litt redd nå..[;)]alt ble så virkeli plutselig eeeeh..rare meg[;)]

da er du nok gravid[:)] er det lenge til ikm?

ikmen skulle vel være rundt 24,25mars i den durn..evt senere husker ikke helt,men er noe i den durn[;)]hmmmm jeg tror d ikke før jeg får en sterk strek

Du kan ta en ny test og se...eller stikke til legen og eventuelt sjekke hcg nivået i blodet [:)]

ja får jøre d[;)]har alle tegnene,kvalm,trøtt og slapp,men de har jeg jo inbilt meg lenge så[:-]skal vente litt så skal jeg kjøpe en digital test..[;)]

nå skal je prøve å legge ut et bilde her hehe[;)]

hva tror dere se på bilde?

fikk ikke helt til det der,men det skal komme et vedlegg opp????får dere det ikke??[:@] jeg er ikke så flink på data[:-]

er helt sjokkert[&:]sitter bare å stirrer i lufta og er faktisk litt redd...3barns mor..huff[;)]er så glad så glad men det har ikke gådd opp for meg enda...håper aaaalle dere som er her inne kommer etter,for vil ha dere alle sammen med meg hele veien[:D][:D][:D]

håper jeg og[:D] er det ikke mange som skal teste i løpe av de neste dagene?[:D]

Gratulerer så mye[:)] skal begynne å teste om 7 dager,tiden går såååå sakte[>:]

Gratulerer kjempe masse =)
Var ikke akkurat tvil om den testen der da =)

Håper jeg kommer etter deg snart!! Skal snikteste på lørdag =)

Back
Topp