Billigtester

Fitnessmamma

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Har bestilt b-t teste strimmler på lørdag, tror jeg får dem i posten imorgen!! Gleder meg til å teste selv om jeg ikke har trua i det hele tatt :/ tok en CB 9dpo på lørdag, men den var så blank at det svei i øynene *haha* :p

Huff, håpet virkelig det skulle klaffe rett etter SA... Men ble ikke så mye aksjer som jeg hadde tenkt da :mad:

Men hvis ikke, kommer det jo en ny mnd :D viktig å være posetiv selv om jeg VET jeg blir skuffet å lei når tr kommer :/
 
Masse lykke til med testing! ;)
Tok veldig lang tid før det ble resultat her etter SA. Hormonene mine var helt surrette og syklusene helt rare. Men når det stabiliserte seg ble det positivt resultat gitt! Så ikke gi opp om det er hardt å prøve etter at man har mista.
 
Kjenner til trangen på å lykkes rett etter en har mistet! Her gikk det 5 mnd før en spire satt.
På en måte er jeg glad det tok så lang tid for da har jeg fått god tid til å bearbeide det, men samtidig så gard et jævli frustrerende å aldri få det til å klaffe!
 
Lykke til med testingen, krysser fingrne mine for deg :)
 
Fikk ikke testene i posten idag? Merkelig!!!! :s da bør dem være der imorgen, så da blir det i såfall testing på torsdag... Skulle hatt tr idag, ingen tegn! Hadde jo eggeløsning når forventet, så håper jo at kroppen er i system!
 
Back
Topp