Billigtester vs cb

En tråd i 'September 2019' startet av Novemberbarn14, 4 Jan 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Novemberbarn14 Glad i forumet Novemberskattene 2014 <3 Novemberbarna 19

Hei, har gått til innkjøp av babyplan sine strimmeltester. Har testet to ganger, første gang på IKM dagen, og andre gang i dag, men begge er negative. Er 4+2 idag om jeg er gravid. Føler at jeg har forskjellige symtomper + tanta ikke har dukket opp enda.
    Er strimmeltestene like sensitive som CB testene?
    Håper at det har klaffet denne mnd, men ser ikke så lyst ut når jeg kun får negative tester.

2. Peanut2018 Gift med forumet Septemberbarna 2019

Jeg hadde en pakke billigtester liggende som jeg tok da jeg fikk en aning om at jeg kunne være gravid ca 4+1 og den var veeeeeeeldig svak positiv tok test dagen etter og to etter det også og alle var veldig svake (litt sterkere enn den første) så de er sikkert ikke så sensitive som de som koster litt mer.. skal teste igjen på søndag nå bare for å være helt sikker på at streken blir sterkere.

3. Mommylife Betatt av forumet Septemberbarna 2019

Jeg fikk tidlig positivt resultat med babyplan sine, 10 dpo. De har to ulike typer, en som gir utslag fra hcg 10 og en som gir utslag på hcg 25. Clearblue sine skal også gi utslag fra 25 hcg så fremt man ikke kjøper den som heter test tidlig ☺️

4. Mommylife Betatt av forumet Septemberbarna 2019

Skal sies at det har tatt tid for min del før jeg fikk sterk strek med babyplan sine men strekene var der fra 10 dpo :)

5. MiaH91 Betatt av forumet Septemberbarna 2019

Jeg fikk også tidlig positiv test på babyplan sine, ca 6 dager før IKM, var veldig svak da, men ble sterkere for hver dag, på IKM dagen var mine veldig sterke. Tror jeg må ha hatt de på 10 hcg.
    Lykke til.:shy:

6. Spiramin Flørter med forumet

Jeg fikk veldig sterk strek på babyplan sine, men jeg testet ikke før 3 dager etter IKM da :hilarious:
    Masse lykke til, krysser fingre for at du er gravid :Heartbigred

7. Snile Forumet er livet Septemberbarna 2019

Jeg fikk svak strek på babyplan early 10dpo, tydelig strek 11 dpo. Mye svakere strek på rfsu-test fra Rema1000 12 dpo. "Gravid 2-3" på cb digital 14 dpo.

Del denne siden