Billigtester vs CB digital

Smooshkin

Glad i forumet
Er det slik at CB digital treng meir hcg enn dei billigtestane for å slå ut positivt?

Vet rett og slett ikke, tror det er veldig individuelt. Men på meg har billigtestene slått ut før cb testene ;)

Ja!
Billigtestene viste positivt 2-3 dager TIDLIGERE enn CB i begge mine svangerskap hvor jeg har funnet det ut tidlig i svangerskapet!

mammaen20102012 skrev:
Ja!
Billigtestene viste positivt 2-3 dager TIDLIGERE enn CB i begge mine svangerskap hvor jeg har funnet det ut tidlig i svangerskapet!

Oki.. For eg testa først med billigtest i ettermiddag som viste svakt positiv, deretter med CB som viste negativ.. Er 9 dpo i dag, så da kan eg sikkert sjå bort fra den negative CB siden det er så tidlig enda?

jeg hadde nok testet et par dager til med billigtester. Hvis de blir sterkere hadde jeg avsluttet med en cb test :)

hope<3> skrev:
jeg hadde nok testet et par dager til med billigtester. Hvis de blir sterkere hadde jeg avsluttet med en cb test :)

Ja eg har nettopp bestilt fleire billigtestar.. Har IKM på onsdag da, så det er muleg at eg ikkje får dei før etter onsdag sidan det er helg...

hope<3 skrev:
Vet rett og slett ikke, tror det er veldig individuelt. Men på meg har billigtestene slått ut før cb testene ;)

Samme her

Smooshkin skrev:

mammaen20102012 skrev:
Ja!

Oki.. For eg testa først med billigtest i ettermiddag som viste svakt positiv, deretter med CB som viste negativ.. Er 9 dpo i dag, så da kan eg sikkert sjå bort fra den negative CB siden det er så tidlig enda?

Jeg fikk negativ på clearblue og positiv på strimmeltestene en stund...
Jeg fikk positivt med strimmeltest allerede 4 dager etter samleie..(følge ul).... 
Men clearblue viste ikke positivt før noen dager etter.

NEI!!! ikke nødvendigvis. Jeg testet med billigstrimle og fikk negativ i FIRE dager etter jeg testet positiv med vanlg clearblue og digital. Dette er tester fra billig-tester.no. Nå er dem kjempe positive, men clearblue slå ut først hos meg :)

Back
Topp