Billigtester- Svak posetiv i det tiden gikk ut..???

Moisis

Flørter med forumet
Det står jo at man ikke skal lese av svaret etter 5 min..men etter 6 min var det tydelig at der var en svak strek. Tok to stk (11 dpo- de to øverste) begge var ganske like. Kunne muligens skimte at det var noe der innenfor tiden..men d var nesten ikke noe. Når jeg sammenligner med testene fra 9 dpo (de to nederste) og to fra 10 dpo ( nr 3 på morgenen og nr 4 på kvelden) så ser jeg at teste fra i går også har forandret seg. Testene fra 9. + morgentesten 10. dpo er tydelig blendahvite! Spent på å teste igjen.. Har samme symptomer som sis jeg var gravid for litt siden... Så jeg at virkelig troen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1385962892.123507.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1385962892.123507.jpg
    63,4 KB · Visninger: 249
Det står jo at man ikke skal lese av svaret etter 5 min..men etter 6 min var det tydelig at der var en svak strek. Tok to stk (11 dpo- de to øverste) begge var ganske like. Kunne muligens skimte at det var noe der innenfor tiden..men d var nesten ikke noe. Når jeg sammenligner med testene fra 9 dpo (de to nederste) og to fra 10 dpo ( nr 3 på morgenen og nr 4 på kvelden) så ser jeg at teste fra i går også har forandret seg. Testene fra 9. + morgentesten 10. dpo er tydelig blendahvite! Spent på å teste igjen.. Har samme symptomer som sis jeg var gravid for litt siden... Så jeg at virkelig troen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Man skal ikke lese av svaret før etter 5 min:)

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡
 
Det står desverre at man ikke skal avlese svaret etter 5 minutt.. Under "spørsmål og svar" står det at "det alltid er er best å avlese resultatet innen 5 min , for så å kaste den..for å unngå forvirring". Så jeg aner et lite bør..og ikke nødendigvis et klart "skal ikke".. Blir nok en ny test senere aner jeg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sånn så mine også ut litt etter at tiden hadde gått ut, og jeg er gravid :)
 
Det står jo at man ikke skal lese av svaret etter 5 min..men etter 6 min var det tydelig at der var en svak strek. Tok to stk (11 dpo- de to øverste) begge var ganske like. Kunne muligens skimte at det var noe der innenfor tiden..men d var nesten ikke noe. Når jeg sammenligner med testene fra 9 dpo (de to nederste) og to fra 10 dpo ( nr 3 på morgenen og nr 4 på kvelden) så ser jeg at teste fra i går også har forandret seg. Testene fra 9. + morgentesten 10. dpo er tydelig blendahvite! Spent på å teste igjen.. Har samme symptomer som sis jeg var gravid for litt siden... Så jeg at virkelig troen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Min aller aller første test denne gang kunne jeg skimte noe, lenge etter tiden var ute ;) testene ble sterkere og kom raskere etterhvert :)


<3 Himmelskatten 19.09.13 <3
<3 Hjerteplaster juli/august 14 <3
 
Det høres jo lovende ut!! Det første bilde er tatt etter 6 min... Men kunne så vidt ane noe før det også.. Det siste store bilde er tatt en time etter.. Må nok snart ta en test igjen.. Går her å smiler og tørster slik at det skal bli mest mulig konsentrert urin ;) ;) Bra jeg bestilte 15 tester så har eg litt å tilfredsstille nysgjerigheten med :) Om jeg fortsetter å få svake tester tar jeg en digital om et par dager..er jo fortsatt bare 11 dpo så håpet er der virkelig!! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sånn var mine i begynnelsen da jeg testet 8dpo også, jeg tolker de som positive og er rimelig sikker på at du er gravid - nå må egget bare feste seg godt :)
 
Ser jo en stigning på testene da! Tror du er gravid jeg :)
 
Mine billig tester ble heller ikke positive før etter fem minutter ca. Det varte helt til etter ikm.. Da kom streken litt fortere. :)
 
Sånn var mine og, begynte med supersvak såvidt synlig strek 7-8 dpo som kom leeenge over fristen, ble bare sterkere strek som kom tidligere og tidligere. Tok en CB 11dpo som var superpositiv etter såvidt synlig strek innen tidsfristen samme dag. Krysser fingre for deg :)
 
Tok en ny test nå..og på den dukket det opp en mega svak strek mye raskere, etter 2-3 min..men etter 5 min ble den enda tydeligere. Så jeg tror absolutt det er håp :) Ser dere denne svake streken..så vidt man kan skimte noe på bilde..bilde er tatt innenfor tidsgrensen..


ToImageUploadedByBV Forum1385981192.398046.jpg




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg syns de ser veldig positive ut da :)
Men om du er usikker kan du jo bare ta en digital ;)
Selv om jeg tror du slipper det med de testene du har tatt :)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp