billigtest

Viccy

Glad i forumet
har noen her brukt de og ikke fungert? eg hadde IKM på fredag men ikke fått mensen enda, har brukt billigtester som e negative, tenkte å kjøpe en på apoteket senere i dag

jeg har brukt fra billigetester.no (strimmel) og de har funket kjempebra på meg! Brukt de alle graviditetene mine. De har slått ut tidelig, og riktig.

men, kan jo hende du produserer hcg seint, så lenge ikke mensen er kommet er det jo håp! :)

billigtest eller ikke, det er fult mulig og få falsk negativ test.. falsk positiv derimot tror jeg ikke man får.
Noen må gå litt over IKM for å teste positiv, andre kan teste positiv opptil en uke før IKM... tror det er veldig individuelt :)

Jeg testet negativ på strimmel og gravid 2-3 på clearblue digital :P tok 4 dager til før strimmelen ble positiv!

Jeg har testa med billigtester, og fikk positiv test allerede 4 dager før forventet mens :) Sist testa jeg med Clear Blue to dager før forventa mens, fikk negativ, så testa jeg igjen to dager etterpå, og fikk positiv :)

takk for svar jenter :) kjøpte en digital CB i dag så gleder meg til å ta den i morgen tidlig :)

Lykke til med testinga :)
Selv testet jeg med billistrimler, og fikk bare svake streker i flere dager. Tok en digital og fikk gravid 2-3 noen dager over ikm :)

Billigstrimler har funka bra for meg, testa tydelig pos dagen før ikm. Testet ikke noe før det i den syklusen.Men som andre skriver, kan det jo variere hvor fort man produserer hcg. lykke til med ny test i morgen :-)

Back
Topp