Billigstrimmel, hjelp...

Utålmodigemeg

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Oktoberfruene 2018
Om dette går veien tilhører jeg denne gruppa. Men er jammen ikke sikker. Ikm i dag, ingen mens og supersvak BT. Noen andre som har opplevd så svak BT på ikm hvor de har fortsatt å få sterkere tester, eller er dette mest sannsynlig en kjemisk?
(Har handlet inn CBD til i morgen)
ImageUploadedByBV Forum1463319610.979936.jpg

Denne er vel helt klart positiv?
Jeg hadde ikke noe sterkere strek enn dette på dagen før ikm, og fikk positiv digital på IKM.

Jeg syns også den ser positiv ut :) kan du ikke ta CBD i dag da? Sålenge du er på ikm i dag så skal den vel vise? Selvfølgelig, noen produserer HCG tidlig, noen seint. ;)

image.jpeg Sånn har mine sett ut :) nr 1 tatt på ikm og nr 4 tatt i går (5+6).

Last edited:
Denne er positiv, det er jo bare svak fordi hcg er stigende :)

Sånn har mine sett ut :) nr 1 tatt på ikm og nr 4 tatt i går (5+6).
Fikk ikke sett testene, mulig å legge dem ut på annen måte? Kommer bare opp en digital som jeg har fått opp tidligere på sånn "last ned" fil :P

Å jeg håper dere har rett! Tok en digital på veldig utvannet urin, ikke gravid. Får ta en ny i morgen tidlig :) Gu så spent jeg er!

Sånn så mine også ut! Ble sterkere først flere dager etter ikm :)
Gratulerer og velkommen til oss :Heartred

Har masse murringer/stikkinger. Hatt det en hel uke. Så kjemisk kan vell være greia. Kjente ingenting da jeg ble gravid i januar... Slitsomt å være prøver, vente og veeente :o

Jeg vet ikke om det er til hjelp, men jeg fikk 1-2 uker på 17dpo når de fleste får 2-3. Så kanskje du har det litt som meg? :p prøvde ikke før det da

Gratulerer! :-)

Så spennende! den ser da veldig positiv ut :D

Back
Topp