Billigstrimler..

x1xMiss.H

Flørter med forumet
Har kun brukt de billigstrimlene å teste med. Alle 8, 9 med den idag er svak positiv, den idag er litt sterkere.
Vet jo at jeg er gravid siden testene viser det, men greier liksom ikke helt å tro på det.. er så redd for at testen plutselig skal vise neg..

Og så vil jeg fortelle det til mamma,pappa og søsteren min idag, eller er det for tidlig?

På forhånd takk for svar [:D]

Er jo noen som produserer HCG sent [:)] Kjøp en annen test davel og prøv med den [:)]
Å fortelle familie og venner er jo noe man må gjøre når man føler for det selv [:)] jeg har fortalt det til mamma og noen venninner, fortelle pappa, svigers og søsken snart, tenker at om det går galt så vil de jo få vite det også, er jo greit at de skjønner hvorfor man evt er lei seg osv, man trenger støtte uansett [:)]

Ja får kjøpe meg en annen test =) så lenge testen viser pos, så er jeg gravid, vil bare at den skal bli sterkere.
ja jeg skal på besøk til familyen min idag, og jeg klarer aldri å holde munn om dette! de har mast sånn på at de vil bli besteforeldre! jeg mååå si det =) hehe

Jeg hadde tatt en Clearblue[:)]

Hadde tatt en clearblue[:D]

og det med å fortelle familien: Det er noe hvær enkelt må føle på selv, kortid en vil dele nyheten[:)] Om du føler for å fortelle det no, så hadde eg gjort det[:)]

Lykke til[:)]

Hei kjøpte meg en digital jeg, og den viste Gravid 1-2 uker

Hi hi hi hi! Og fortalte foreldrene mine at vi skal ha baby! de begynte å gråte! såååå skjønt!
Nå er det bare søsteren min igjen, hun får nyheten imorgen! Gleder meg! [:)]

Så bra!!! Alltid kjekt å få det svart på hvitt[:D]

Back
Topp