Billigstrimlene

veienerlang

Elsker forumet
Hvorfor blir ikke di sterkere? Testet nå på morgenen å den er svakere enn den jeg tok i går kveld:/

Har tatt digital ja, den viste gravid 1-2 å det stemmer forsåvidt det i å med at vi hadde ivf så vet når vi satte inn å sånn. Men blir så bekymret, gleder meg til tirsdag da får jeg svar på hcg prøven.

Hei jeg testet for noen dager siden på ettermiddagen. Da kom det opp en god og synlig strek. Så ventet jeg to dager og testet på morgenen (Var jo da forberedt på at denne streken skulle være veldig sterk.) Men den var svakere. Ventet så til dagen etter og prøvde på kvelden igjen fordi jeg faktisk var litt nervøs og denne var da kjeempe sterk. Så jeg gidder ikke utsette meg for det mer. Tror de testene varierer sånn fra test til test at man virkelig kan bli engstelig :/

Ja det virker sånn, men det kan sette en helt ut. Jeg var 98% sikker på at testene stemte men takket være di billig strimlene sank det drastisk.

Kommer aldri til å stole på billigtester igjen, dårlig erfaring med de!

Jeg har mye erfaring med BT, og de virker stortsett greit. Har testet mange ganger, også etter de gangene jeg mistet for å se om HCGen gikk ned til de var helt hvit igjen.
For 9 dager siden begynte jeg å teste med dem og den ble positiv, men de dagene etter var de ikke kjempemye sterkere i farge, det kom etter ca 5 dager.Og i dag (9 dager) tok jeg siste og den ble rosa med en gang og var sterk.
Tror ikke vi kan måle det så godt med bare 1 eller 2 dager imellom.....

Den digitale trenger vel en del mere hcg enn strimlene, å når den slår ut så hadde jeg nesten forventet at strimlene skulle bli sterkere. Men di vingler så frem og tilbake.

Ser du hadde ivf. Fikk du sprøyter, feks pregnyl eller otrivelle? Kortid fekk du evt dei sprøytene??

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ser du hadde ivf. Fikk du sprøyter, feks pregnyl eller otrivelle? Kortid fekk du evt dei sprøytene??

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja har det:) har tatt ovitrelle onsdag var det 14 dager siden den ble satt:) så er ikke den som slår ut, går nå på crinone og prognyova, men har snakka med klinikken, for var redd det kunne være di, men di har ingen innvirkning på hcg:)

Ja har det:) har tatt ovitrelle onsdag var det 14 dager siden den ble satt:) så er ikke den som slår ut, går nå på crinone og prognyova, men har snakka med klinikken, for var redd det kunne være di, men di har ingen innvirkning på hcg:)

Hehe, da har du full kontroll. Eg gjekk på pregnyl sjølv denne mnd skjønner du ;)

Skjønner at du ikke stoler på dine BT Moshi,så på bildet ditt.... jeg har bare brukt fra billigetester.no, tror dine er kanskje fra en annen plass? Beste blir jo altid en digital :)

Ja, mine er fra ebay

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

MIne er veldig svake i begynnelsen og blir sterkere og sterkere :) men dette varierer nok..

Back
Topp