Billigstester

nøffenaff

Forelsket i forumet
Hva er deres erfaring med billigtester? (Strimmel og stav)
Jeg har akkurat bestilt meg et ørlite parti med disse testene;-) har ikke noe kjempe erfaring med de selv.
Tenkte jeg skulle prøve ut disse neste testrunde. Fordi jeg overhode ikke stoler på CB+ (mtp synålstreker og skyggestreker, har opplevd dette litt for mye med de testene).
Er det mye tilfeller med dette på billigtestene også?
Har aldri opplevd det selv, men har bare testet med de noen få ganger da jeg hadde noen par liggende.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg fikk blendahvite gravidtester med billigstrimmel tross cb hadde slått ut dager før. Og jeg var gravid.
El-teststrimlene synes jeg fungerer bra :-)

Samme opplevelse som zophia. Så jeg er glad i cb og ikke billigtester ;)

Stoler mer på billigtester enn cb+. Har fått strek på cb+ nesten alltid - og har aldri vert gravid når jeg har brukt de.

Sent from my iPhone using Tapatalk

billigtestene mine har vært blendahvite etter 3 min...men etter ca ti min kan det dukke opp en svak strek... så min erfaring at det tar litt lengre tid å vente på "resultat" på billigtestene...men de har aldri løyet for meg, de eller cb sine

Begynner å bi litt "små lei" å tyde tester, og vil så gjeeeerne ha en super positiv test neste testrunde. :)
Håper ikke jeg får noen falsk positiv på billigtestene. For det har jeg fådd mye av på CB+. :(
I testetiden tester jeg som en gal, blir dyrt i lengden med CB. :-P Blir mye billigere med disse billigtestene ;)

Har noen av dere prøvd de sensitive som slår ut på hcg 10? Fra fertil.no

Begynner å bi litt "små lei" å tyde tester, og vil så gjeeeerne ha en super positiv test neste testrunde. :)
Håper ikke jeg får noen falsk positiv på billigtestene. For det har jeg fådd mye av på CB+. :(
I testetiden tester jeg som en gal, blir dyrt i lengden med CB. :p Blir mye billigere med disse billigtestene ;)

ikke sikker at de har vært gale..men at det har vært kjemisk... det er jo fare om man tester for tidlig...

ikke sikker at de har vært gale..men at det har vært kjemisk... det er jo fare om man tester for tidlig...
Ja det vet jeg. Jeg testet to dager før testdag, og fikk positiv på cb+. Det samme på testdag.
Så det var helt sikkert kjemisk.
Men har hadd flere tester med "synålstrek" på cb+, å disse ser jo forsåvidt positiv ut men de er ikke det.
Forutenom i mitt første svangerskap fikk jeg en slik synålstrek på CB, da var jeg gravid.
Derfor føler jeg ikke at jeg stoler på CB+ da disse synålstrekene stadig har dukket opp uten at jeg har vært gravid.

- men dette er forskjellig fra person til person, noen har gode erfaringer og andre ikke:)
Kommer nok til å teste med CB flere ganger, men ikke før jeg har fådd utslag på billigtester ;)

Back
Topp