Billigste Make Sure strimmeltest

Lillevenn17

Gift med forumet
Himmelbarn
Desemberlykke 2018
Oktoberlykke2020❤
Hallo alle prøvere og testere :Heartpink
Var nettopp på Kiwi en tur for å kjøpe inn litt trøste-godis siden jeg er så stygg mot meg selv og tester alt for mye, og foreløpig blenda tester.
Da jeg sto i kasse-køen kikket jeg mot der kondomer og graviditetstester henger, og så at de også har MakeSure strimmeltester:smiley-bounce012

Og det beste:

99kr for en 10 pakning!! Langt billigere enn hva jeg har kjøpt de for.

Så sjekk ut deres nærmeste Kiwi butikk :love017

Var nettopp på Kiwi en tur for å kjøpe inn litt trøste-godis siden jeg er så stygg mot meg selv og tester alt for mye, og foreløpig blenda tester.
Da jeg sto i kasse-køen kikket jeg mot der kondomer og graviditetstester henger, og så at de også har MakeSure strimmeltester:smiley-bounce012

Og det beste:

Har sett de henger på Kiwi, men glemmer det like herlig å bestiller på nett :bag: Men nå har jeg kjøpt egentlig kun tilbuds ting siste 2-3 pp . Enten rabatt koder eller at det har vært salg. Så jeg har hatt nokså billige tester til nå :joyful:

Og det beste:

Jeg trodde bare meny hadde, nå skal jeg kjøpe de på kiwi :love017

Fordel med å bo i litt større by - få som vet hvem jeg er heldigvis :laughing002
Haha ja det er da man savner Oslo . Men altså jeg kjøper jeg når jeg må , men nå har jeg et lager fra apotek salget . Så foresten ms på Kiwi i går til 99 :happy093

Back
Topp