Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jg bytter innlegg utover dagen som jg føler for! Pleier å ha innlegg på innsiden av ullinnlegget, men det er megDette får meg til å lure på en ting: (melka har ikke kommet hos meg enda og jeg har ikke født enda og jeg er førstegangs[emoji28]) Hvordan bruker man egentlig ammeinnlegg? Både de i ull og engangs? Bytter man innlegg etter hver ammestund, eller bruker man samme hele dagen? Har man ullinnleggene rett på puppen?
Dette får meg til å lure på en ting: (melka har ikke kommet hos meg enda og jeg har ikke født enda og jeg er førstegangs[emoji28]) Hvordan bruker man egentlig ammeinnlegg? Både de i ull og engangs? Bytter man innlegg etter hver ammestund, eller bruker man samme hele dagen? Har man ullinnleggene rett på puppen?
Anbefaler IKKE ull rett på brystet i alle fall! Såre pupper + melkerester + ull = sette seg fast = mer sårhet når du må "røske" puppene løs fra innlegget....[emoji85] var sånn her i alle fall. Kun kjøpt i bambus denne gang..Dette får meg til å lure på en ting: (melka har ikke kommet hos meg enda og jeg har ikke født enda og jeg er førstegangs[emoji28]) Hvordan bruker man egentlig ammeinnlegg? Både de i ull og engangs? Bytter man innlegg etter hver ammestund, eller bruker man samme hele dagen? Har man ullinnleggene rett på puppen?
Anbefaler IKKE ull rett på brystet i alle fall! Såre pupper + melkerester + ull = sette seg fast = mer sårhet når du må "røske" puppene løs fra innlegget....[emoji85] var sånn her i alle fall. Kun kjøpt i bambus denne gang..
Ja, gjør ikke det igjen... [emoji14]Auuu, ja, var inne på den tanken! At det høres jo ikke så digg ut å ha ull rett på puppene hvis man er så sår at man blør liksom!
Jeg har hatt MYE melk, så jeg har måttet skifte ofte, i hvert fall første halvår. Jeg har brukt endel kopper fra Avent også (hjemme), som er formet som ett ammeinnlegg og som fyller seg. Da slipper brystvorta å ligge i et fuktig ammeinnlegg hele tiden og jeg slipper å bli sår. Når jeg ammer MÅ jeg ha en sånn kopp på det brystet jeg ikke ammer på, ellers må jeg (i hvert fall de to tidligere gangene) bytte ammeinnlegg under ammingen. Det fosser melk her!Dette får meg til å lure på en ting: (melka har ikke kommet hos meg enda og jeg har ikke født enda og jeg er førstegangs[emoji28]) Hvordan bruker man egentlig ammeinnlegg? Både de i ull og engangs? Bytter man innlegg etter hver ammestund, eller bruker man samme hele dagen? Har man ullinnleggene rett på puppen?