Billigste ammeinnleggene du vet om?

Mams1987

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Oktoberbarna 2021♡
Billigste ammeinnlegg? Pga trøske må jeg skifte innlegg etter hver amming, som er veeeldig ofte

Kjøpte stoff innlegg på wish. De er skikkelig gode å bruke. Og de vaskes og brukes igjen[emoji2]

Dette får meg til å lure på en ting: (melka har ikke kommet hos meg enda og jeg har ikke født enda og jeg er førstegangs[emoji28]) Hvordan bruker man egentlig ammeinnlegg? Både de i ull og engangs? Bytter man innlegg etter hver ammestund, eller bruker man samme hele dagen? Har man ullinnleggene rett på puppen?

Det billigste engangsinnleggene som også er de som jeg syntes er best og enklest å få tak i ,er Natusan sine :)

Dette får meg til å lure på en ting: (melka har ikke kommet hos meg enda og jeg har ikke født enda og jeg er førstegangs[emoji28]) Hvordan bruker man egentlig ammeinnlegg? Både de i ull og engangs? Bytter man innlegg etter hver ammestund, eller bruker man samme hele dagen? Har man ullinnleggene rett på puppen?
Jg bytter innlegg utover dagen som jg føler for! Pleier å ha innlegg på innsiden av ullinnlegget, men det er meg

Jeg har ikke ull rett på puppen nå pga brystbetennelse, men ellers kan en ha det om en vil, tror jeg :) bytter når jeg føler for det, men minst én gang hver dag. Jeg sover uten, og lar melken renne ut på et håndkle i senga enn så lenge.

Anbefaler IKKE ull rett på brystet i alle fall! Såre pupper + melkerester + ull = sette seg fast = mer sårhet når du må "røske" puppene løs fra innlegget....[emoji85] var sånn her i alle fall. Kun kjøpt i bambus denne gang..

Anbefaler IKKE ull rett på brystet i alle fall! Såre pupper + melkerester + ull = sette seg fast = mer sårhet når du må "røske" puppene løs fra innlegget....[emoji85] var sånn her i alle fall. Kun kjøpt i bambus denne gang..

Auuu, ja, var inne på den tanken! At det høres jo ikke så digg ut å ha ull rett på puppene hvis man er så sår at man blør liksom!

Auuu, ja, var inne på den tanken! At det høres jo ikke så digg ut å ha ull rett på puppene hvis man er så sår at man blør liksom!
Ja, gjør ikke det igjen... [emoji14]

Jeg har hatt MYE melk, så jeg har måttet skifte ofte, i hvert fall første halvår. Jeg har brukt endel kopper fra Avent også (hjemme), som er formet som ett ammeinnlegg og som fyller seg. Da slipper brystvorta å ligge i et fuktig ammeinnlegg hele tiden og jeg slipper å bli sår. Når jeg ammer MÅ jeg ha en sånn kopp på det brystet jeg ikke ammer på, ellers må jeg (i hvert fall de to tidligere gangene) bytte ammeinnlegg under ammingen. Det fosser melk her!

De hadde tilbud på anglamark sine engangs nå på coop obs :)

Back
Topp