Billigere,men likevel gode alternativer til ytterklær+sko

Jeg har alltid kjøpt en ny Reima til bhgn og så en brukt på finn for hjemmebruk og ekstra
Ikke dumt med brukt!:)
Hra begynt å benytte meg mer av bruktmarkedet selv.
Fant ikke noe vinterdress i riktig str eller så var det veldig slitt syns jeg.
 
Ja var veldig usikker jeg og. Men gjorde samme i fjor og det funka supert:D
Kommer til å gjøre det denne gangen selv, om ikke dressene kan passe over 2 sesonger. Har en liten gutt som vokser sakte, men vips kan jo det snu selvsagt:p
 
De dressene jeg har aller best erfaring med både fra egne barn og jobb i barnehagen, er disse:

- Reflex
- Kaxx (Tror det er fra Kappahl, kom ut best i test for noen år siden, og er fortsatt en rimelig og veldig god dress)
- P.O.P
- Reima Tec
 
Har kjøpt reimatec+ på www.barnihagen.no
Var på salg så betalte 600 kr for dressen. Vannsøyle på 15.000.
Reservedress kjøper e på stormberg på salg. vannsøyle på 10.000.

Sko blir fra ortocare da han må ha spesialsåler oppi.
 
Har kjøpt reimatec+ på www.barnihagen.no
Var på salg så betalte 600 kr for dressen. Vannsøyle på 15.000.
Reservedress kjøper e på stormberg på salg. vannsøyle på 10.000.

Sko blir fra ortocare da han må ha spesialsåler oppi.
Genialt med tilbud!:)
Sjekket ut begge sidene, takk for tips. Fant en på stormberg, men ingen erfaring.
 
Kommer til å gjøre det denne gangen selv, om ikke dressene kan passe over 2 sesonger. Har en liten gutt som vokser sakte, men vips kan jo det snu selvsagt:p
Ja ikke sant. Mulig den fortsatt kan passe fra i fjor, men i så tilfelle passer vel denne til neste år:D hehe.
 
Tusen takk for tips!
De har et outlet skobutikk på et senter her som selger kjente merker og. Skal innom der i dag, men pleier være veldig utplukka(naturlig nok:p) . Men er alltid innom der hver gang å ser om man finner noen kupp:)

Bodde ikke du i Bergens området? Barnashus på nordås hadde noen superfit og viking vintersko til 50%. Sikkert fjordåretsmodeller som skal ut :) De hadde en del da jeg var der på tirsdag :) Har god erfaring med viking sine vintersko..
 
Bodde ikke du i Bergens området? Barnashus på nordås hadde noen superfit og viking vintersko til 50%. Sikkert fjordåretsmodeller som skal ut :) De hadde en del da jeg var der på tirsdag :) Har god erfaring med viking sine vintersko..

Oohhh, serr??:D
Jeg bor 15min kjøretur unna der;)
Da må jeg der gitt:p
Takk for tips:D
 
Kjøper brukt, det er billigere og miljøvennlig;)
 
Back
Topp