Billigere garnalternativ eller ikke??

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Fikk plutselig lyst å strikke sorter cardigan... ikke heilt fått med meg hvor nydelig den er før nå...

Tidligere strikket litt i dropsgarn som gjerne er billigere enn hva oppskriften sier...

Pleier du bytte?? Eller er erfaringen at det lønner seg betale litt mer så holder produktet seg bedre når det er ferdig strikket og blir godt brukt??
 
Jeg bruker alltid Drops. Er veldig fornøyd med kvaliteten- bruker Air, Merino Extra Fine eller Baby Merino på omtrent alt jeg strikker. Gode å strikke med, jevnt resultat, samt at de ikke klør :)
 
Jeg bruker alltid Drops. Er veldig fornøyd med kvaliteten- bruker Air, Merino Extra Fine eller Baby Merino på omtrent alt jeg strikker. Gode å strikke med, jevnt resultat, samt at de ikke klør :)

Strikker i drops Kid silk nå og veldig fornøyd [emoji5] håper jeg er det når jeg er ferdig også og plagget har blitt brukt litt [emoji6]
 
Kommer litt an på hva jeg strikker, men ikke alltid jeg bruker det oppskriften sier, men finner et alternativ :)
 
Jeg er godt fornøyd med Drops - har blant annet strikket masse babytepper i Merino extra fine, og de er like fine etter mange vask ifølge de venninnene som har fått dem.
 
Back
Topp