Billige vogner på babyshop (ski)

Juhuuuuu!!!

Gift med forumet
Ja, jeg har LITT over middels vogndilla- så selvom jeg alt har kjøpt vogn så må jeg innom og sikle på babyshop når jeg går forbi. Og i går fant jeg både OTH (swift+ TVILLINGVOGN), Simo, Brio happy+ andre modeller av Brio på tilbud på Babyshop i Ski... Tvillingvogna kosta kun 6600kr tror jeg det var, satt ned 3000kr fordi det var demomodell.

Alle vognene er nye men 2010modeller så derfor selger de de ut til lavpris. Briohappy duovogn til 3990kr!! Og det er jo en kjempegod vogn. EN nydelig Simo kombi grå med sirkler i bagen til 5300kr.... nesten så jeg måtte kjøpe meg et par vogner til vettu.

Så måtte jo bare tipse dere.. aner ikke hvordan disse tilbudene er på andre babyshoper men gjetter vel at det er de samme mulighetene rundtomkring[;)] Har du ikke kjøpt vogn er det iallefall verdt en titt!

Å, skulle så ønske jeg bodde i nærheten av Ski nå.  Har såååååå lyst på en Brio Happy Duo[:(]

ORIGINAL: LilleTuppen85

Å, skulle så ønske jeg bodde i nærheten av Ski nå.  Har såååååå lyst på en Brio Happy Duo[:(]

Er den vogna jeg kjøpte så helt enig[:D]

Utrolig god vogn å trille, har alt man trenger og til 4000kr er det jo et kupp!!! Ikke mange vogner man får nye til den prisen.. Nesten så det er verdt en liten (tog eller) kjøretur! De hadde flere igjen igår, enten svart eller rød duo utgave... (også hadde de Brio happy dypvogn og en sportsvogn separat i mørkeblå)

Skulle det skje at du er i nærheten får du sende en pm da[;)]

Åh, eg har så lyst på grå simo.. skulle ønske det var babyshop her i området også [:D]

ORIGINAL: aita

Åh, eg har så lyst på grå simo.. skulle ønske det var babyshop her i området også [:D]

Simoen var kjempefin!
Er og blir knallvogner, jeg mangler bare muskler til å matche den vogna[&:] Ryggen dør når jeg skal losse den inn i bilen (og jeg er litt avhengig av bil kan man si..)

ORIGINAL: Juhuuuuu!!!

ORIGINAL: aita

Simoen var kjempefin!
Er og blir knallvogner, jeg mangler bare muskler til å matche den vogna[&:] Ryggen dør når jeg skal losse den inn i bilen (og jeg er litt avhengig av bil kan man si..)

Tyngden er virkelig ulempa med Simo! Heldigvis for meg slipper eg unna tunge løft med vogna, så slipper å tenke på det. Men blir det simovogn til babyvogn blir den nok bytta i ei lettare vogn etter 1 års tid [:)]

Jeg får bare håpe på å finne en fin en på finn tror jeg, Juhuuuu!!

Men du er jammen heldig som har sikret deg en[:)]   Husker du hvor mye kostet brio bag-vognen?

ORIGINAL: LilleTuppen85

Jeg får bare håpe på å finne en fin en på finn tror jeg, Juhuuuu!!

Men du er jammen heldig som har sikret deg en[:)]   Husker du hvor mye kostet brio bag-vognen?

Bare bagvogna kostet rundt 3000kr tror jeg;) 4000kr er jo nesten som finnpris tror jeg? Men kjedelig å vite om slike tilbud når de er litt langt unna der en bor.. Hadde sjekket ut noen nettbutikker og jeg da, for disse brio happyene har kommet med noen endringer i 2011modellen så 2010 selges billigere ut (solskygge på kallesjen er vel eneste jeg så av endringer bortsettfra farger som alltid endres)

Takk for tipset. [:)]

Så du om babybagen til Oth sin urban jungle var på tilbud og..? Og tilbehør...? Kanskje jeg får ta meg en tur[:D]

ORIGINAL: Guri Malla

Så du om babybagen til Oth sin urban jungle var på tilbud og..? Og tilbehør...? Kanskje jeg får ta meg en tur[:D]

Det så jeg desverre ikke. Fikk "bare" med meg swift med limegrønn bag og tror ikke denne passer vogna di? Er vel smalere bagen til den. Men tror ganske sikkert jeg hadde catchet hvis de hadde bag til den vanlige Oth'en da jeg selv har sportsvogna og bare elsker den. Hadde vel lett fallt for bag til denne i tillegg til Brio Happy.- Jeg er håpløs.

Men er absolutt verdt en telefon og høre med de.. for kan jo ha gått meg hus forbi også i og med at jeg i utgangspunktet ikke jaktet vogn..

Tror jeg tar meg en tur i morgen jeg, er ikke så langt unna meg uansett[:)] Dessuten har minsten her et gavekort på ski-senteret som snart går ut på dato, og det må også brukes[:D]

ORIGINAL: Guri Malla

Tror jeg tar meg en tur i morgen jeg, er ikke så langt unna meg uansett[:)] Dessuten har minsten her et gavekort på ski-senteret som snart går ut på dato, og det må også brukes[:D]

Høres ut som en bra plan. God shopping[;)]

Back
Topp