Billige ullklær i sparkjøp

har besilt derifra...
bodyen var liten målte med en annen body jeg har i 56 den jeg bestilte var 70 å de var like stor..
å strømpebuksa bestilte jeg også i 70 den var kjempesvær...

synes sparkjøp er et genial butikk, også har de bra kvalitet synes jeg.. har kjøpt masse derfra til bebisen, kluter, håndklær og annet stelle ting, og endel klær , desutten er vi heldige , broren min jobber som lagersjef der , og derfor for vi 25 prosent rabatt attpåtil.[:D]..

Jeg synes feks nøstebarn har mye bedre kvalitet på ulla (ikke kjemisk behandlet) enn sparkjøp, men den er jo så himla dyr. Så vi bruker å kjøpe endel ull fra sparkjøp også.

Kjøper ellers mye sengklær og handduker fra sparkjøp. Mye penger å spare. [:)]

ORIGINAL: *Lilla Gumman*

Siden min datter har litt ømfintlig hud er jeg redd for å bestille noe ulltøy fra sparkjøp.
Jeg har kjøpt fra nostebarn og men er litt dyrt da.
OBS! har billig ulltøy fra JANUS.. kjøpte longs og trøyer. Kostet 99 kr. per del. [:)]

Åh, takk for tips! [:)]

Fikk nettopp ullbodyer fra spar kjøp.
Synes de var veldig tynne. Lurer på hvor lenge de holder i vask.

Fikk derimot ull undertøy av svigers.
Det var i TROLL merket.
Tykk og god kvalitet.
Har vasket det flere ganger nå og det ser like flott ut.
Tror kanskje det lønner seg å legge noen kroner mer i klærne hvis man vil de skal vare ei stund

Har ikke et eneste plagg i ull til ungene jeg [:)] Er jeg den eneste som ikke liker ull? [:)]

ORIGINAL: lelly

Fikk nettopp ullbodyer fra spar kjøp.
Synes de var veldig tynne. Lurer på hvor lenge de holder i vask.

Fikk derimot ull undertøy av svigers.
Det var i TROLL merket.
Tykk og god kvalitet.
Har vasket det flere ganger nå og det ser like flott ut.
Tror kanskje det lønner seg å legge noen kroner mer i klærne hvis man vil de skal vare ei stund

syns du ikke de var små i str?

Nei, vi har heller ikke no særlig ullklær i hus nei. Det lille hun har av ull, er gaver hun har fått...

ORIGINAL: Oline

Siden min datter har litt ømfintlig hud er jeg redd for å bestille noe ulltøy fra sparkjøp.
OBS! har billig ulltøy fra JANUS.. kjøpte longs og trøyer. Kostet 99 kr. per del. [:)]

Har nå kjøpt janus sine ull-produkter på sparkjøp jeg...

Til spedbarn også? Er ikke ullen på sparkjøp til spedbarn av merket tom & trine? Eller er tom&trine det samme som janus??

ORIGINAL: Oline

Har nå kjøpt janus sine ull-produkter på sparkjøp jeg...

Så flott da! Har ikke sett noe JANUS ullundertøy til barn/spedbarn der da men.. sikkert jeg som ikke leiter godt nok[:D][:D]

janus er bare til voksne i spar kjøp 

janus er bare til voksne..

det stemmer ikke, jeg har kjøpt ull bukse, ull trøye, ull lue, ull labber fra janus til lille sara.

ORIGINAL: kjersti1234

janus er bare til voksne..

det stemmer ikke, jeg har kjøpt ull bukse, ull trøye, ull lue, ull labber fra janus til lille sara.

Selvsagt har Janus ull til barn... I samme stativer som de har alle sine andre klær for babyer, som ikke er ull.

ORIGINAL: camilla82

Her blir eksemen værre eller slår ut av ulltøy

Er du sikker på at det gjelder all type ull? Vet om flere med barn med eksem som har tålt ull godt, men det var en spesiell type eller noe slikt. Husker ikke helt. Men det er hvertfall STOR forskjell på ulltypene/måten det lages på. [:)]

ORIGINAL: Nallepooh

ORIGINAL: camilla82

Her blir eksemen værre eller slår ut av ulltøy

Er du sikker på at det gjelder all type ull? Vet om flere med barn med eksem som har tålt ull godt, men det var en spesiell type eller noe slikt. Husker ikke helt. Men det er hvertfall STOR forskjell på ulltypene/måten det lages på. [:)]

Her er vi veldig plaget med eksem i vinterhalvåret, men siden vi er så mye ute er vi nødt til å bruke ull innerst. Vi bruker merino- ull som fåes kjøpt på Babyshop[:)] Synes ikke det var spesielt dyrt heller og så lenge man vasker det riktig, blir det heller ikke tynt og fibrene blir ikke ødelagte så det kan brukes om og om igjen[:)] Ingen av barna mine har fått utslag på eksem av det ihvertfall[:)]

Back
Topp