steinbukken
Glad i forumet
I sparkjøp får dere kjøpt finnlandshette i ull til kun 49,- kr. Masse ullklær [:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Lilla Gumman*
Siden min datter har litt ømfintlig hud er jeg redd for å bestille noe ulltøy fra sparkjøp.
Jeg har kjøpt fra nostebarn og men er litt dyrt da.
OBS! har billig ulltøy fra JANUS.. kjøpte longs og trøyer. Kostet 99 kr. per del. [:)]
ORIGINAL: lelly
Fikk nettopp ullbodyer fra spar kjøp.
Synes de var veldig tynne. Lurer på hvor lenge de holder i vask.
Fikk derimot ull undertøy av svigers.
Det var i TROLL merket.
Tykk og god kvalitet.
Har vasket det flere ganger nå og det ser like flott ut.
Tror kanskje det lønner seg å legge noen kroner mer i klærne hvis man vil de skal vare ei stund
ORIGINAL: Oline
Siden min datter har litt ømfintlig hud er jeg redd for å bestille noe ulltøy fra sparkjøp.
OBS! har billig ulltøy fra JANUS.. kjøpte longs og trøyer. Kostet 99 kr. per del. [:)]
Har nå kjøpt janus sine ull-produkter på sparkjøp jeg...
ORIGINAL: Oline
Har nå kjøpt janus sine ull-produkter på sparkjøp jeg...
Så flott da! Har ikke sett noe JANUS ullundertøy til barn/spedbarn der da men.. sikkert jeg som ikke leiter godt nok[:D][:D]
ORIGINAL: camilla82
Her blir eksemen værre eller slår ut av ulltøy
ORIGINAL: Nallepooh
ORIGINAL: camilla82
Her blir eksemen værre eller slår ut av ulltøy
Er du sikker på at det gjelder all type ull? Vet om flere med barn med eksem som har tålt ull godt, men det var en spesiell type eller noe slikt. Husker ikke helt. Men det er hvertfall STOR forskjell på ulltypene/måten det lages på. [:)]