Billige ullklær i sparkjøp

har besilt derifra...
bodyen var liten målte med en annen body jeg har i 56 den jeg bestilte var 70 å de var like stor..
å strømpebuksa bestilte jeg også i 70 den var kjempesvær...

synes sparkjøp er et genial butikk, også har de bra kvalitet synes jeg.. har kjøpt masse derfra til bebisen, kluter, håndklær og annet stelle ting, og endel klær , desutten er vi heldige , broren min jobber som lagersjef der , og derfor for vi 25 prosent rabatt attpåtil.[:D]..

Jeg synes feks nøstebarn har mye bedre kvalitet på ulla (ikke kjemisk behandlet) enn sparkjøp, men den er jo så himla dyr. Så vi bruker å kjøpe endel ull fra sparkjøp også.

Kjøper ellers mye sengklær og handduker fra sparkjøp. Mye penger å spare. [:)]

ORIGINAL: *Lilla Gumman*

Siden min datter har litt ømfintlig hud er jeg redd for å bestille noe ulltøy fra sparkjøp.
Jeg har kjøpt fra nostebarn og men er litt dyrt da.
OBS! har billig ulltøy fra JANUS.. kjøpte longs og trøyer. Kostet 99 kr. per del. [:)]

Åh, takk for tips! [:)]

Fikk nettopp ullbodyer fra spar kjøp.
Synes de var veldig tynne. Lurer på hvor lenge de holder i vask.

Fikk derimot ull undertøy av svigers.
Det var i TROLL merket.
Tykk og god kvalitet.
Har vasket det flere ganger nå og det ser like flott ut.
Tror kanskje det lønner seg å legge noen kroner mer i klærne hvis man vil de skal vare ei stund

Har ikke et eneste plagg i ull til ungene jeg [:)] Er jeg den eneste som ikke liker ull? [:)]

ORIGINAL: lelly

Fikk nettopp ullbodyer fra spar kjøp.
Synes de var veldig tynne. Lurer på hvor lenge de holder i vask.

Fikk derimot ull undertøy av svigers.
Det var i TROLL merket.
Tykk og god kvalitet.
Har vasket det flere ganger nå og det ser like flott ut.
Tror kanskje det lønner seg å legge noen kroner mer i klærne hvis man vil de skal vare ei stund

syns du ikke de var små i str?

Nei, vi har heller ikke no særlig ullklær i hus nei. Det lille hun har av ull, er gaver hun har fått...

ORIGINAL: Oline