Billige tester...

Lille Mille

Gift med forumet
Jeg tok helt av her i forrige uke og bestilte MANGE tester fra billige tester.com! Når de kommer har jeg EL-tester og graviditetstester så det tyter ut av ørene mine..

Men spørsmålet er, er det noen av dere andre som har gjort det, hvor lang tid tar det før dem kommer????

Er klar for å teste![&:]

Tok bare et par dager før jeg fikk mine. Men har du bestilt for over to hundre kroner kan det ta lenger tid pga toll. Jeg har aldri bestilt for så mye så aner ikke hvor lang tid det i så fall tar.

Hei og velkommen,Lille Mille![:)]

Jeg tok også helt av og bestilte en haug for et par mnd siden (billigtester.dk). Rundt 50 stk EL-tester,+++. En pris på rundt 250,-. Fra jeg bestilte tok det 3 dager,så var de i postkassa!

Takk...

Jeg handlet for 980,- Oops... Men venter og venter... Sendte inn orderen forrige torsdag og betalte samme dag så hvorfor kommer de ikke da?

Måtte du betale toll Trine85?

Åhh! Jeg vil ha de jeg også... Må vel punge ut med mye til tollen nå da... Æsj!

Takk for svaret, godt å vite...

Kanskje jeg burde ta kontakt med de rett og slett... Vi får se, om de ikke kommer innen slutten av denne uken så gjør jeg det... [:-]

Ok. Jeg skal ikke fortvile... Bare vente i spenning... [:)]

Tenker ikke mer på det fra nå av!

siden du bestillte for så mye stoppes det nok i tollen og da tar det litt lenger tid...
de kommer nok snart!

Så du trengte ikke betale noe mer for dem... Håper jeg slipper jeg også..

Jipiii! Var så bekymret for at jeg hadde driti meg ut... (beklager språket)

Siden du bestilte for så mye må du nok betale toll for det. Ett tips til en eventuell neste gang er å bestille i flere omganger sånn at du ikke kommer over 200 per ordre. Da slipper du å betale toll.

Jeg får bare vente og se... Blir bare glad for å få dem jeg nå... Så jeg kan sette igang med testingen av EL, hvis jeg ikke har vært så hldig at TR ikke kommer i det hele tatt da... Please...

Det hadde jo vært det aller beste selvfølgelig [;)]

Back
Topp