Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: summer82
dessverre men si f hvis du finne da for e også sku hatt[:D]
ORIGINAL: Huldermamma
dessverre men si f hvis du finne da for e også sku hatt[:D]
Will do [;)]
Har fått sansen for å scrappe i sånne, slite sånn med dei store LOane. Lagde eit liknande album til broren min sin konf., likte da mykje beire enn dei LOane eg har laga til no. Og so kan eg jo håpe på at da e litt billigare i eit mindre format [8D] [;)]
ORIGINAL: Lotten
kjøp deg bind it all, så lager du de akkurat som du vil i akkurat den str. du vil![;)]
Ka e da? [:)]
ORIGINAL: Diddij
De har akkurat slike på binders, men de er svarte i permen...har to slike, laget mange album i julegaver med de der, kjempe fine[;)]
kjøp deg bind it all, så lager du de akkurat som du vil i akkurat den str. du vil![;)]
Ka e da? [:)]
http://www.binditall.com/
Den er helt genial, og det er sinnsykt mye å velge i av permer og innersider i tillegg til at man kan lage av det man har[:)]
den koster som regel 599,- her til lands, tilbud finnes sikkert. og den er verdt hver krone!! Spiraler koster ikke all verden, kommer litt an på str. man trenger....ikke koster permer og innmat noe særlig heller, og man kan jo bruke den kartongen man måtte ha hjemme, så det blir billige album av det her asså! Kan brukes til mye rart denne![:D]
Beste kjøpet jeg har gjort på lenge! Superenkel i bruk er den og!
Papirloftet har MYE tilbehør og sånn, se her:
http://www.papirloftet.no/catalog/index.php?cPath=27_745&osCsid=55dd996eff527afc9224822d9afa2bb1
ORIGINAL: Olivers mor
Nille har også sånne små.
Tror de koster 49,-
Liker den størrelsen[:D]
ja e he brukt dei en del[:D] veldi greie[:D] drive lure på å kjøpe å scrappe ett album t besteforeldrene til jul[:D] men d bli dyrt da[&:]