Billige, små album?

dessverre men si f hvis du finne da for e også sku hatt[:D]

ORIGINAL: summer82

Will do [;)]

Har fått sansen for å scrappe i sånne, slite sånn med dei store LOane. Lagde eit liknande album til broren min sin konf., likte da mykje beire enn dei LOane eg har laga til no. Og so kan eg jo håpe på at da e litt billigare i eit mindre format [8D] [;)]

kjøp deg bind it all, så lager du de akkurat som du vil i akkurat den str. du vil![;)]

ORIGINAL: Huldermamma

Will do [;)]

Har fått sansen for å scrappe i sånne, slite sånn med dei store LOane. Lagde eit liknande album til broren min sin konf., likte da mykje beire enn dei LOane eg har laga til no. Og so kan eg jo håpe på at da e litt billigare i eit mindre format [8D] [;)]

ja dei e ganske greie dei små der[:D] e he masse store album no men sku hatt noen mindre ja[:D]

ORIGINAL: Lotten

kjøp deg bind it all, så lager du de akkurat som du vil i akkurat den str. du vil![;)]

Ka e da? [:)]

De har akkurat slike på binders, men de er svarte i permen...har to slike, laget mange album i julegaver med de der, kjempe fine[;)]

http://www.binditall.com/
Den er helt genial, og det er sinnsykt mye å velge i av permer og innersider i tillegg til at man kan lage av det man har[:)]

ORIGINAL: Diddij

De har akkurat slike på binders, men de er svarte i permen...har to slike, laget mange album i julegaver med de der, kjempe fine[;)]

Veit du kor mykje dei kosta? Tenkte eg måtte helst finne dei til 50-100 kr, e jo ikkje so store at da gjer nåke [;)] Blir rimelig for brukt opp!

http://www.binditall.com/
Den er helt genial, og det er sinnsykt mye å velge i av permer og innersider i tillegg til at man kan lage av det man har[:)]

Looks expensive [&:] Og avansert ut! Har du nåke sånt?

den koster som regel 599,- her til lands, tilbud finnes sikkert. og den er verdt hver krone!! Spiraler koster ikke all verden, kommer litt an på str. man trenger....ikke koster permer og innmat noe særlig heller, og man kan jo bruke den kartongen man måtte ha hjemme, så det blir billige album av det her asså! Kan brukes til mye rart denne![:D]

Beste kjøpet jeg har gjort på lenge! Superenkel i bruk er den og!

Papirloftet har MYE tilbehør og sånn, se her:
http://www.papirloftet.no/catalog/index.php?cPath=27_745&osCsid=55dd996eff527afc9224822d9afa2bb1

Fant ei nettside som selger heilt enkel, vanlege sprialalbum, ganske billige [:)] Finnast i eit stort utvalg fargar!
Her er prislista;

"Spiralalbum str 23cm x 17cm      kr  85,-
                       6 pk                   kr 425,-
                  str 23cm x 22cm      kr 100,-
                       6 pk                   kr 500,-
                  str 33cm x 22cm      kr 125,-
                       6 pk                   kr 625,-
                  str 33cm x 33cm      kr 150,-
                       6 pk                   kr 750,-"

http://www.albumshop.no/12__Scrapbook.asp

den koster som regel 599,- her til lands, tilbud finnes sikkert. og den er verdt hver krone!! Spiraler koster ikke all verden, kommer litt an på str. man trenger....ikke koster permer og innmat noe særlig heller, og man kan jo bruke den kartongen man måtte ha hjemme, så det blir billige album av det her asså! Kan brukes til mye rart denne![:D]

Beste kjøpet jeg har gjort på lenge! Superenkel i bruk er den og!

Papirloftet har MYE tilbehør og sånn, se her:
http://www.papirloftet.no/catalog/index.php?cPath=27_745&osCsid=55dd996eff527afc9224822d9afa2bb1

Ditta ser veldig kjekt ut, men veit ikkje om eg tør å investere i slikt [&:] Rett og slett fordi eg ikkje veit om da blir brukt nok til å rettferdiggjere prisen [;)] 

Chlas O har noe også, kjøpte der for en stund siden [:)]

ORIGINAL: Tiiine

Chlas O har noe også, kjøpte der for en stund siden [:)]

Hmmm, skal t Bergen i helga, så får sjekke ut Chlas Olson då! Takk for tipset! [:D]

De på binders koster 69,-[:D]

Nille har også sånne små.
Tror de koster 49,-

Liker den størrelsen[:D]

ORIGINAL: Olivers mor

Tror de koster 49,-

Ja, der sa du nåke! Nille har vi jo her i området òg! [:D]

Tror de koster 49,-

ja e he brukt dei en del[:D] veldi greie[:D] drive lure på å kjøpe å scrappe ett album t besteforeldrene til jul[:D] men d bli dyrt da[&:]

Tror de koster 49,-

ja e he brukt dei en del[:D] veldi greie[:D] drive lure på å kjøpe å scrappe ett album t besteforeldrene til jul[:D] men d bli dyrt da[&:]

Jau, kan ofte komme på meir enn først anntatt [&:] [;)]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp