Billige roser?

Frk.Desember

Gift med forumet
Julibarna2014
Jeg trenger 100-200 hvite roser til pynting av bryllupslokalet vårt[;)] Noen som vet hvor det er billigst å handle her i rogaland? Helst i nærheten av stavanger/sandnes/bryne/ålgård!
De hadde tilbud på kvadrat i går, 20 roser til 60kr, men d varer kun ut uka....
Bryllupet er om en mnd!

ORIGINAL: Oline

Ville tatt kontakt med gartneri/hagesenter i nærheten.
Ser for meg at det er billigere enn blomsterbuketter.

Så kan du nok spare en del p åå sjekke priser hos flere forskjellige.

Ja, det var lurt! Der jeg har bestilt buketten min skulle de ha 20kr rosen! det blir dyrt[;)]

Ta kontakt med et gratneri, eller med en torgselger, de er ofte billigere.. kjøpte to store "bøtter" med roser til bryllupet vårt av en torgselger, og det var jammen ikke mye vi ga for dem i forhold til hva prisen ville blitt på en blomsterbutikk [:)]

ORIGINAL: Camilla_81

Ta kontakt med et gratneri, eller med en torgselger, de er ofte billigere.. kjøpte to store "bøtter" med roser til bryllupet vårt av en torgselger, og det var jammen ikke mye vi ga for dem i forhold til hva prisen ville blitt på en blomsterbutikk [:)]

Supert! Da kan jeg høre på torget og!! [:D]

torgselger vil nok bli det billigste da ja..
blomsterbutikker tar per blomst de..
eller så må du håpe på tilbud på floriss eller noe.. [:)]
sla pynte i bryllup i dag/morgen og vi gikk for nelliker rett og slett fordi det er mye billigere.. [:)] 
er visst mote med nelliker nå..[:)]

kontakt et gartneri som driver med roser om du har dette i nærheten da, for der klippes det av mange roser som det er "feil" på og kastes, blomstene er jo like fine selv om stengelen er for kort, skakk eller knekt

Back
Topp