Billige fine takkekort?

HønseLovisa

Forumet er livet
jentene i juni13
Hvor bestiller jeg billige og fine takkekort? :-) vet det har vært flere slike tråder men jeg finner dem ikke :P

Fra æppen :-)

Vetikke hvor billig det er (har ingenting å sammenligne med), men de har mye fiiint på optimalprint.no! :)

Jeg bestilte fra Fotoknudsen... tror det kom på rundt 150 kroner for 30 kort... Hadde gavekort på 500 kroner så bestilte litt mer enn bare kortene, men mener det var 150 det kom på...

Jeg bestilte julekort fra optimalprint i fjor. Fine og ok pris i forhold til andre steder. Jeg betalte 376,- for 50 kvadratiske, doble kort med konvolutter (inkl. frakt). Nå har jeg mac, så da bestiller jeg nok fra apple. Det var i alle fall billigere når jeg skulle bestille papirkopier av bilder. Det eneste er at jeg er redd det tar litt lang tid. Bestilte bilder jeg hadde tenkt å bruke i dåpen på søndag, de er sendt i dag, men er ikke forventet levert før neste torsdag! Og de blir levert med posten. Håper det ikke stemmer og at det bare er en dato de har satt for å være på den sikre siden. Frakten burde jo uansett ikke ta mer enn max 4 dager hvis det er sendt langveis fra? Noen som vet hvor apple sender fra?

Bruker alltid nfoto.no. Der har de salg nå så jeg :-)

takkekort.no :) Bestillte akkurat derfra. Helt enkle, 3,99 pr stk. Spent på å se de når de er ferdig :)

Back
Topp