billige brudekjoler

jas

Forumet er livet
Hvor finner jeg billige, men vakre og nydelige brudekjoler??

Har sett litt på finn.no, men er det andre steder jeg kan finne det?

Hva ligger leie på ca, noen som vet det??

Var ei her inne som solgte en nydelig brudekjole billig. Bare synd jeg ikke husker hvem...
Hvis du har muligheten til å ta deg en tur til Polen får du utrolig flotte kjoler der, til en slikk og ingenting![;)]

ORIGINAL: Pippi Lang Pupp

Var det ikke noen som hadde kjøpt på ebay? Cinderella bridalshop? Hmm, var en tråd inne på bryllupsforum! Skal du selge den du har da?

ja, tror nok jeg blir nødt til det...[:(]
Har innsett at jeg kommer meg nok ikke inn i den til vi skal gifte oss, så da må jeg selge den jeg har og kjøpe meg en ny en...
Det verste er at jeg begynner å få litt dårlig tid...

ORIGINAL: fairy

Var ei her inne som solgte en nydelig brudekjole billig. Bare synd jeg ikke husker hvem...
Hvis du har muligheten til å ta deg en tur til Polen får du utrolig flotte kjoler der, til en slikk og ingenting![;)]

Nå er det kun 2 mnd til bryllupet, og da er det vel like billig å kjøpe en ny en her [:)]

ORIGINAL: Jas

Var det ikke noen som hadde kjøpt på ebay? Cinderella bridalshop? Hmm, var en tråd inne på bryllupsforum! Skal du selge den du har da?

ja, tror nok jeg blir nødt til det...[:(]
Har innsett at jeg kommer meg nok ikke inn i den til vi skal gifte oss, så da må jeg selge den jeg har og kjøpe meg en ny en...
Det verste er at jeg begynner å få litt dårlig tid...

Men kan du ikke sy den om?

jo, det kan jeg sikkert, men tror den mister litt av formen sin da..
Er liksom ikke helt fasinert av den lengre [&:][&:]
Uff, dette er vanskelig altså...

Kanskje jeg bare skal leie en...

leie er nesten like dyrt som å kjøpe...

ebay er veldig bra :) anbefales!!!

åååå, jeg har forelsket meg i maggi sottero [:)]

Skal sjekek ut qxl, men sliter litt med å stole helt på sånne ting....

ORIGINAL: hsm

Jeg selger brudekjolen min veldig billig med masse utstyr. Hvilken str. bruker du da?
Min er str 34 og passer høyde 1,58.
Si fra om du er interressert, så kan jeg sende deg bilder og mer informasjon.

34 ja...
Jeg er nok dessverre nærmere 38/40 foreløpig..
Har ikke vi dealet ang brudekjolen din før??
Tror jeg husker det, og den var jo så vannvittig fin også

men, som sagt jeg er nok for stor til den....
Høyden er ganske passe da [:)]

jeg har en flott brudekjole tilsalgs. skal prøve å få scana bilde. så kan vi bli enig om pris, hvis du liker kjolen.

vet at de har billige kjoler på lilly.dk.. og de sender også... jeg fant min drømme kjole der inne og den kom seg på rett under 4000,-(har ikke kjøpt den)  bare så domt at gubben ikke har fridd enda da[&:] 

ORIGINAL: tittilotta

vet at de har billige kjoler på lilly.dk.. og de sender også... jeg fant min drømme kjole der inne og den kom seg på rett under 4000,-(har ikke kjøpt den)  bare så domt at gubben ikke har fridd enda da[&:] 

http://www.zmag.dk/showmag.php?mid=wrqrp

fant denne jeg, den var jo såååå fin...
Så vanskelig det skal være å finne kjole da [&o]

ORIGINAL: Gjermund sin mamma

jeg har en flott brudekjole tilsalgs. skal prøve å få scana bilde. så kan vi bli enig om pris, hvis du liker kjolen.

ja, send meg et bilde så kan jeg se [:)]

ORIGINAL: *blomsterpia*

eBay har masse billige!!

ja, var inne å sjekket, men så er det det å regne ut dollar da [8D]

noen som tilfeildigvis har en link til sider i polen med kjoler?
je skal dit om 2 uker.
samboer har itte fridd ennå, men han har hele tia sagt at det er lov for meg og gjør det og...litt angst for sånt han..hehe
så hvis je kanskje hadde finni noe fint i polen når je først er der...[:D]

jeg har en nydelig kjole i str 38/40. Den er helt hvit, halterneck/stroppeløs med perlebroderi på toppen og nederst og drapert(?) på skrå/tvers i livet, veldig pen klassisk kjole... Kan få den for 3000, kan sende bilder...

Send meg gjerne bilde på pm dere som vil selge kjolen deres, så får jeg se om noen er av interesse [:)]

Back
Topp