Billige bleier

Hegepia83

Elsker forumet
Mulig det har stått før men sier det lell[:)]
Råbillige bleier på Rema 1000. LandLord bleier til 4.90 pr pakke[:D] Altså 0.09kr pr bleie... Knall. Og bleiene er jo veldig gode i bruk å. Brukte bare de før libero kampanjen begynte. Eneste er jo att jeg har ett håp om att hun skal slutte med bleier snart å da[8D]

De er billige, samme med coop sine.
Men ingen av de sitter særlig på snuppa her!

Men de er absolutt verdt å teste til den prisen[:)]

Coop sine er billigere, 4,50 [;)]

Har kjøpt de, men de passer ikke så bra til Tobias. Så vi holder oss til Coop sine, og jeg har begynt å hamstre dem, hehe.

Vi bruker også Coop! [:)]

ORIGINAL: Skrållan

Har kjøpt de, men de passer ikke så bra til Tobias. Så vi holder oss til Coop sine, og jeg har begynt å hamstre dem, hehe.

Men hvor mange bleier er det i coop sine pakker da?? TROOOOOR det er 70 bleier i LL.
Iallefall 0.09 pr bleie. Å jeg er veldig dårlig i hoderegning, så tar det ikke på stående fot nå... Hehe

ORIGINAL: Hegepia83

Men hvor mange bleier er det i coop sine pakker da?? TROOOOOR det er 70 bleier i LL.
Iallefall 0.09 pr bleie. Å jeg er veldig dårlig i hoderegning, så tar det ikke på stående fot nå... Hehe

50, mener jeg å huske.. Ja, 50 ja, gikk og sjekka. Ser det er 50 i Landlord-pakken vi har stående også.

ORIGINAL: Hegepia83

50, mener jeg å huske.. Ja, 50 ja, gikk og sjekka. Ser det er 50 i Landlord-pakken vi har stående også.

Det er 66 i str Midi som snuppa bruker og 50 i str. Junior til storebror. Uansett er det jo driiiitbillig! [:D]

Back
Topp