Billige bleieposer

x1xStupedama

Glad i forumet
Syns det er litt dyrt med bleieposer til bleiebøtta her. Lurte på å kjøpe på nettet eller noe, hvis det er billigere. Sjekket med ebay, men de sender ikke den typen varer til Norge virker det som. Noen som vet hvor?

Vi bruker bare vanlig pose i...og da bæsjebleiene begynner å lukte mere (nå holder bøtta alt lukt inne) da har vi bare en rull med hundeposer i nærheten..blir så dyrt å bruke de bleieposene..om ikke man heller kaster tissebleier i en annen bøtte og bæsjebler i bleieposene da.

Edit: rettet opp i noen leifer bare

Mange gode råd! Kanskje vi bare skal bruke vanlige poser heller da. Elle hundebæsjposer, det hadde jeg ikke kommet på:)

ORIGINAL: Solaa

ORIGINAL: HøNsElOvIsA!!

putt bæsjebleiene i brødposer;I)

betydelig billigere med hunde-bæsje-poser... [;)]

Ellers bruker jeg også bare helt vanlig bærepose oppi! Har aldri forstått poenget med å betale det hvite ut av øya for de tullete urtynne posene oppi... (Jeg ser at de selv på babyshop har vanlig pose oppi en gang i blandt [8D])

jeg ser ikke akkurat på en 10'er som en stor utgift for en rull med hundeposer...hehe. Det kan jeg fint leve med, bruker de da jeg renser kattedoen også og selvfølgelig går tur med hunden. I stelle veska har jeg å en rull med hundeposer til bleiene

Back
Topp