Billige ammeklær?

Trudee

Glad i forumet
Finnes det? Kunne tenkt meg et par greie ammetopper (ikke ammetoppende fra HM, brystene mine blir for store og de GNAGER). Har liksom ikke så lyst å brette ut mage å det hele..

Jeg hadde en eller to ammetopper sist, men jeg brukte de aldri. Jeg synes det er bedre å ha en singlet under genseren, så kan jeg ta ned singleten og opp genseren.

Jeg har faktisk sjekket litt på utenlandske nettsider, og ser at det finnes noe billig og noe som ser greit ut der. Bla next og gap. Der finnes det også de som ikke er så utpreget ammeklær, men som er veldig praktiske. Har litt samme problemet med HM sine.

sist brukte eg kun singletter som eg kjøpte på Cubus, men tynne stropper som eg kunne stille på, syns dei vat veldig gode:) og billige:D

Jeg hadde liksom en plan om at ammetopper skulle være så fantastisk, plagdes som en idiot hver gang jeg var ute blant folk, fordi jeg absolutt skulle ha på ammetopp da.. Det var melk overalt, klær i munnen på babyen, gris og hyling og svett mamma. Nei, takke meg til... det blir singlet under denne gangen også =)

Jeg hadde liksom en plan om at ammetopper skulle være så fantastisk, plagdes som en idiot hver gang jeg var ute blant folk, fordi jeg absolutt skulle ha på ammetopp da.. Det var melk overalt, klær i munnen på babyen, gris og hyling og svett mamma. Nei, takke meg til... det blir singlet under denne gangen også =)
hehe, syns jeg ser deg xsmile8

Det hadde jeg ikke tenkt på.. Jeg har tenkt at enten har man ammetopp eller vnlige klær, men hvordan man skal kle på seg vanlige klær mest mulig praktisk har jeg ikke fundert så mye på;P Takk for god tråd!!:)

Back
Topp